Kocam akademisyen.
Çalışkan, görünürde kötü alışkanlığı yok.
(Arka planda mastürbasyon alışkanlığı olduğunu düşünüyorum. Orası ayrı)
Tartışmalar ve sorunlarımız vardı.
Mutlu günlerimiz ve anılarımız da vardı.
O sorunlar da çözülür ümidiyle evliliğimiz devam ettiriyordu. Ben öyle sanıyordum en azından.
Çocuğumuz yok bu arada.
Kocamı evden işe işten eve gelir sanardım.
İşteyken ve uzak arkadaş çevresinde kendi mizacına uygun eş arayışındaymış uzun süredir meğer.
İtiraf etmiyor, sessiz kalıyor ama konuşmuşta birileriyle. Görüşmüş, gezmiştir de...
Aldattın mı, beni diye sordum. Kızdı. Öyle bir şey bana yakışmaz başta. Sen beni ne sanıyorsun. Dedi.
Sonuçta başkalarıyla konuşmuşsun.
Sen, benim yüzüme gülmüyorken, beni aile sorunlarımızla derde gömüp gittiğinde başkasına gülüyor, onunla sohbet ediyormuşsun meğer dedim.
Sonra pişman oldu.
Birkaç aydır vicdan azabıyla evine ve bana daha düşkün ve kendini affettirmeye, kötü hatıraları unutturmaya çalışıyor ama baba şefkati, abi gibi. Evlendiğimizden beri böyle zaten. Erkekliği çok zayıf. Bunu başka evlilikle mi kapatmaya çalıştı, o yüzden arayışa girmiş olabilir.
Yani aşık erkek değil.
Neyse.
Ben unutamıyorum geçmişi.
Dışarıda üzgün sanıyorken, onun etkinliklere katılıp, yıllardır mizacına uygun kişilere eş adayı olarak baktığını bilmiyordum. cinsel hayatım hiç yoktu o kadar istekliydim yine de evde kendi kendime yandım ama aldatmadım hiç.
Affedemiyorum. Unutamıyorum.
Hatırlayıpta acı çektiğimde, bunu yaşattığı için ölsün istiyorum.
Öldüğünü düşününce de biraz üzülüyorum.
Yine de vicdansız ve bencilliğini unutamıyorum.
Çalışkan, görünürde kötü alışkanlığı yok.
(Arka planda mastürbasyon alışkanlığı olduğunu düşünüyorum. Orası ayrı)
Tartışmalar ve sorunlarımız vardı.
Mutlu günlerimiz ve anılarımız da vardı.
O sorunlar da çözülür ümidiyle evliliğimiz devam ettiriyordu. Ben öyle sanıyordum en azından.
Çocuğumuz yok bu arada.
Kocamı evden işe işten eve gelir sanardım.
İşteyken ve uzak arkadaş çevresinde kendi mizacına uygun eş arayışındaymış uzun süredir meğer.
İtiraf etmiyor, sessiz kalıyor ama konuşmuşta birileriyle. Görüşmüş, gezmiştir de...
Aldattın mı, beni diye sordum. Kızdı. Öyle bir şey bana yakışmaz başta. Sen beni ne sanıyorsun. Dedi.
Sonuçta başkalarıyla konuşmuşsun.
Sen, benim yüzüme gülmüyorken, beni aile sorunlarımızla derde gömüp gittiğinde başkasına gülüyor, onunla sohbet ediyormuşsun meğer dedim.
Sonra pişman oldu.
Birkaç aydır vicdan azabıyla evine ve bana daha düşkün ve kendini affettirmeye, kötü hatıraları unutturmaya çalışıyor ama baba şefkati, abi gibi. Evlendiğimizden beri böyle zaten. Erkekliği çok zayıf. Bunu başka evlilikle mi kapatmaya çalıştı, o yüzden arayışa girmiş olabilir.
Yani aşık erkek değil.
Neyse.
Ben unutamıyorum geçmişi.
Dışarıda üzgün sanıyorken, onun etkinliklere katılıp, yıllardır mizacına uygun kişilere eş adayı olarak baktığını bilmiyordum. cinsel hayatım hiç yoktu o kadar istekliydim yine de evde kendi kendime yandım ama aldatmadım hiç.
Affedemiyorum. Unutamıyorum.
Hatırlayıpta acı çektiğimde, bunu yaşattığı için ölsün istiyorum.
Öldüğünü düşününce de biraz üzülüyorum.
Yine de vicdansız ve bencilliğini unutamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mutluluğunuza bakın. Evlilik sonuç da herşey olabilir. Evlilikte şiddet olmadığı sürece devam edin. Boşandıktan sonra bir bayan için dışarıdan bakılan gözler hiç iyi değil.
Çok çok daha ağzı sulanarak aç aç bakarlar.
Sınırlarımızı tavrımız net göstermeliyiz
Sonuçta kimlikte DUL yazıyor. İşe bile girsen bizlerin bakış açısı farklı oluyor. Bende nevsimi koruyorum ama sonuçta ateş ile barut yanyana gelmez
Boşanınca artık kimlikte bekâr yazıyor 👍🏻
Niye işe bile girsem bakış açın farklı oluyormuş?
Boşanmak da bir hak.
İş yerinde kıstırcak mısın, nasıl bir bakış yani? Boşandıysak normal çalışabiliriz
Hayır sen beni farklı anladın ben en iyisi kapatayım bu konuyu. Teşekkür ederim. Kimlik de öyle yazdığınida yeni öğrendim. Kusura bakma
Bizlerin bakış açısı farklı oluyor derken?
Bu kadın aranıyordur diye mi düşünürsünüz.
Ben de faydalanayım diye mi
Yoksa , acaba niye boşandı diye mi
Erkekler için demek istedim. Ama öyle gerçekler böyle.
Yani boşanmış kadından faydalanmaya mı çalışır erkekler.
Cinsel olarak?
Şimdi bişey daha dersem yanlis anlaşılır diye korkuyorum. Ama arkadaşlarımın bazı görüştüğü kizlar var genellikle evlenmiş boşanmış kizlar.
Arkadaşlarının görüştüklerinin çoğunluğu bekardır ama yüzdeye bakınca.
Boşanmış da olur, bekar da.
Hisler aynı
Aynen öyle zor bir durum kimseye yasatmasin
Ciddi düşünen ve benim de ısındığım kişiyle görüşebilirim.
Onun dışında, evli veya bekar, erkek veya dişi herkesin içinde yolluluk varsa vardır.
Cinsiyet veya evlilikle alakalı değildir.
Bana o.. muamelesi yapan erkeğe insan muamelesi yapmam, pişman ederim yani.
İns. Güzel insanlarla karşılaşırsınız. Ben bu duruma üzülüyorum ondan
Affederim