bir yıllık bir ilişkimiz var ve bu süre içinde erkek arkadaşım o kadar yere gittik tek kare paylaşmadı. ve ben tarih koy en azından dediğimde de bunun ergence olduğunu savunuyor. küçüçük seyi bile ısrarla kabul etmemesi ağrıma gidiyor. ki ondan cok nadir bir şey isterim:(
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yeniliklere açık biri olabilir bu yüzden de belli olmasın mantığı evli olduğu halde yüzük takmayan erkek gibi düşün
aldatmaya açık demek istiyorsunuz sanırım ya da yeni birine kapıları açık tutmak gibii...
Yanii profile bakan sevgilisi yok der konuşur fotoğraf atmak istemeyen erkek beni hep ürkütmüştür aldatma potansiyeli yüksek
Ergence ama cidden sende paylasma nazar değer ben hic sevmem mesela ulu orta yasamayi mic mic aşk sözleri ask fotoları ne gerek var ki ispata..
hayır benim ondan beklediğim her anımızı atması değil ki bir yılda bir kez. ve bunu ona söylediğimde ısrarla hayır demesi beni kırıyor. insan sırf mutlu olsun diye bile koymaz mı
Ha oyleyse bilemem tabi gizliyor mu iliskinizi
ya ailesiyle arkadşlarıyla tanıştım. hatta arkadaşlarının olduğu her yere rahatça götürüyor. ama iş sosyal medyaya geldi mi hiçbir şey yapmıyor.
Kıskandığından falan mi bilmiyorum sosyal medyada iliskisini bilmesini istemediği biri de olabilir
bunu böyle söylediğimde direkt açıklaması şu: ben seni herkesle tanıştırmadım mı
Sende tanistirmadin de sosyal medyasindaki herkesle tanistirmis olamaz sonuçta 😃 guven problemin mi var yoksa sorun etme suphelendigin birseyler varsa neyse ama herkesin prensipleri farkli
evet. normlade ben asla böyle şeyleri dert etmem fotoğraf attı atmadı. bana aylar önce yalan söyledi. instgramdan bir kızı sordum arkadaşım dedi oysa kız arkadaşı değil sadece bir kaç kez gördüğü biri. ve kızı bu eklemişti. kızla konuşmalarını görmüştüm elimden çekti okuyamadım sonra önemsiz iş için konuştum bak sileyim falan dedi. oysa aylar önce sil dediğimde arkadaş ayıp olur demişti. Şu an niye silinebiliyor.
Cidden ergence tarih ama bir fotonuz bir tabecik olsa güzel. Tabi insan paylaşmıyor sadece öyle doğa manzara atıyorsa başka
kendi 108 fotosu var. ve inan ben hiç böyle istekeri olan biri değilim ve böyle şeyleri de takmazdım. bana yalan söyledi ondan sonra böyle oldum. ya istediğim küçücük bir şey bu kadar mı zor. üzülüyorum diyorum bir kez yapsa mutlu olcam bunun hiç mi değeri yok
Haklısın
Ailesinin ya da akrabalarının absürt tepkileri varsa geçerli sebep olabilir.
Yoksa diğer ihtimalde seni göstermek istememesi iyiye işaret değil
ama ailesi biliyor tanıştım. yakın arkadaşlarının hepsiyle de tanıştım. ancak yinede bilmiyorum.
Ya ben akrabalarımdan dolayı paylaşım yapmadım
Ama istese kafasında soru işareti olsa yapardım.
Yani sen istediğin halde yapmaması onda şüphe uyandırıyor kötüye işaret
sizce bunu yapmasının sebepleri ne olabilir
Seni yedek tutma olabilir.
ama bunu ima ettiğimde direkt öyle olsa seni herkesle neden tanıştırayımı yapıştırıyor
Senin ısrarın varsa bu ergence değildir.
İspat istiyorsun ve hakkındır.
Tanıştırması evet bu konuya tezat ama belkide ailr çevresine tanıştırması çok zahmetli değildir. Birinin seni gösrmesini istememesi şüphe uyandırıyır. Sahiplensin seni
o bunu kabul etmiyor ama öfleyip pöfleyip ya sen ergen misin diyor. ben de acaba ben mi abartıyorum diyorum. bana hasta mısın diyor. gece saat üçlerde eve gelen benden önce nasılsa hayatı öyle devam eden bana... bir gün hesap sormayan mutlu olsun diye çırpınan bana. inan bu güne kadar ona kapris yapmışlığım yok . normalde herkesin rahatsız olabileceği seyleri bile ben o mutluysa sorun yok diyorum. ben böyleyken onun benim istediğim küçücük şeyi bile yok sayması anlamamsı dinlememsi beni kırıyor. o neden bir kere dahi şaçma olsa da mutlu oluyorsa yaparım demiyor. çünkü sevmiyor. sorunum yoksa resim tarih değil
Genel olarak sosyal medyayı nasıl kullanıyor? Sık sık gönderi veya hikaye paylaşıyor mu?
bizim ilişkimiz başlamadan önce çok sık resim atmış 108 gönderisi var. ancak bu bir yıl içinde 1 kez attı kendi resmini onuda sildi
Bence bu hareketin sebebi şu... Sana diyecek ki ben paylaşım yapmıyorum doğru düzgün zaten. Takip ettiklerine, takipçilerine bakıyo musun peki?
evet bakıyorum. hepsi tanıdık eş dost diyor ama yalan. seni aldatsam burdan mı yaparım diyor. biliyor musun en çok ağrıma giden ney; ben asla kaprisli biri deiğilim onun hyatına hiç müdahale etmedim benden önce nasılsa öyle devam etti. bu hale nasıl geldim biliyor musun aylar önce bir kızı sordum instgramdan dedim kim dediki arkadşım. oysa arkadaşım dediği sadece tanışıklığı olan bir kaç kez gördüğü biri. ve telefonunda konuşları gördüm okuyamadım elimden çekti. sonra yok yanlış anladın yok iş için konuştuk falan dedi. aldı kızı sildi. oysa ben sil dediğimde arkadşım ayıp olur demişti. fotoğraf tarih atma benim belki saçma isteklerim ama insan önemsendiğini görmek istiyor. ben o mutlu olunca bana en ters gelen seyleri bile önemsemiyorum o mutluysa gerisi saçma diyorum. bende bır yılın sonunda ufacık bir şey istedim çok mu. sana saçma gelsede o mutlu olsun de. ben bunu derken sen neden demiyorsun benim asıl derdim bu
Ben seni anlıyorum ve sana hak veriyorum. Fotoğraf paylaşmasını istemen kadar doğal bişey yok. Senden önemli mi deyip konuyu büyütmeden paylaşabilirdi fotoğrafı. İşte isteyen çaresini istemeyen bahanesini bulurmuş derler. Daha önce yaşadığınız olaylara bakılırsa arkadaş biraz iş çevirmeye müsait gibi duruyo. Çok hissettirmeden gözün üstünde olsun derim. Dikkatli ol
Normal değil ciddi düşünse seni belli eden Bi şey mutlaka olur sayfasında.
Valla bence seni sevmiyor net
bunu sadce fotoğraf koymamasından çıkarabilir miyiz
Evett
Foto koymaması cok tuhaf...
sizce nedeni ne olabilir?
Baska kızlara yurumek icin
Asagıda yorumunu okudum bir kızla arkadasım diye konusmus ama 2,3 kez konusmus arkadası degil demissin o cocuk her haltı yer konusmaları bile elinden okuma diye cekmis ona guvenme mesela benım erkek arkadasım bana direkt atar gosterir zaten kız arkadası hic yok
Tarih olayı ergenlik haklı
Takma
bir sorun var kesin