Keşke hiç tanimasaydim diyen birisi olsa ne hissedersiniz?

Sorum özellikle erkeklere sevdiğiniz kız, kadın size KEŞKE SENİ HİÇ TANISAMAYDIM dese ne hissedersiniz? Ben flört ettiğim erkekle sevgili olmadan ayrıldık bana bırakın nazik davranmayı 2 medeni insan gibi konuşmayı bile kale almadi cocuk gibi surekli azarladi ben de karşılığında Seninle tanistigima seninle yasadiklarima pişman oldum ve Keşke seninle hiç tanismasaydim keşke seni tanimasaydim diye mesaj attim. Sizce ne hissetmistir erkeklerin gözünden merak ediyorum hoşlandığınız sevdiğiniz kız böyle dese ne hissedersiniz? Dipnot: Hala ondan hoşlanıyorum.
Keşke hiç tanimasaydim diyen birisi olsa ne hissedersiniz?
Cevapla