
#Winc

İyi ne güzel işte aklım onda kalmaz nerede ne yapıyor diye evde olduğunu bilirim fakat evlendikten sonra sorun olur sürekli evde olmasın
Sıkıcı olabilir çünkü bende evcimen sayılırım çekilmez bir ilişki olurdu ahsjdjdkflflgl
Cevap
3Cevap
Evi ben de seviyorum ama birlikte kampa gidip tatil yapmak pikniğe gitmek gezmek bunlarda olmalı
Ölürüm, genel olarak ben de öyleyim zaten😕ama arada gezelim yahu
Olabilirim. Ben gezerim o evde oturur.
Saçma olur bu
Yapacak bir şey yok.
Beraber anı biriktiremezsin böyle
Ben de gezmeyi seven birisiyim. O zaman bana ayak uydurmalı.
Bence de ama aşırısı da kötü Şeyma gibi olmasın ama sevsin sjjd
merhaba, hayır insan dediğin gezecek.
Evet bence de bokunu çıkarmadan
Olmam çok sıkıcı..
Sürekli gezmek de kötü
Sürekli gezsin demedim ama hep asosyallikte bunaltıcı.. Herşeyin orta kararı 😎
Evet öyle tadında
Olurum.
Sende mi öylesin
Sevgili kullanmiorum
Sevmek sevilmek için var o kişi zaten
Olmam
Olmam
Olur neden olmasin
Olmammmmmm
Olurum
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar