Erkekler neden kendisine köpek gibi davranan kadınları tercih eder? İlla bizde öyle mi olalım?

Bıktım be! Vallaha bıktım.
Kimi insan yerine koyup değer verdiysem beni cepte görüyor. Ha diyorum kalp kırmayayım, gücendirmeyeyim, karşımdaki de bir insan hoop beni insan olarak görmekten çıkıyorlar.

Kaç kere oldu saymıyorum artık. Benimki akıllanmama durumu değil, bir şrfsz den ötürü başka bir erkeğe değersiz hissettiremem düşüncesi. Belki farklıdır belki değer biliyordur diyorum ama yine olmuyor.
Neden böylesiniz? İlla köpek gibi mi davranalım? Detaylı açıklama istiyorum, yazabilecek varsa yazsın.
İnsanlık duygumu kullanamaz hale geldim be.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz mi aynı olursunuz ben anlamıyorum ki..
Erkekler neden kendisine köpek gibi davranan kadınları tercih eder? İlla bizde öyle mi olalım?
Cevapla