Bıktım be! Vallaha bıktım.
Kimi insan yerine koyup değer verdiysem beni cepte görüyor. Ha diyorum kalp kırmayayım, gücendirmeyeyim, karşımdaki de bir insan hoop beni insan olarak görmekten çıkıyorlar.
Kaç kere oldu saymıyorum artık. Benimki akıllanmama durumu değil, bir şrfsz den ötürü başka bir erkeğe değersiz hissettiremem düşüncesi. Belki farklıdır belki değer biliyordur diyorum ama yine olmuyor.
Neden böylesiniz? İlla köpek gibi mi davranalım? Detaylı açıklama istiyorum, yazabilecek varsa yazsın.
İnsanlık duygumu kullanamaz hale geldim be.
Kimi insan yerine koyup değer verdiysem beni cepte görüyor. Ha diyorum kalp kırmayayım, gücendirmeyeyim, karşımdaki de bir insan hoop beni insan olarak görmekten çıkıyorlar.
Kaç kere oldu saymıyorum artık. Benimki akıllanmama durumu değil, bir şrfsz den ötürü başka bir erkeğe değersiz hissettiremem düşüncesi. Belki farklıdır belki değer biliyordur diyorum ama yine olmuyor.
Neden böylesiniz? İlla köpek gibi mi davranalım? Detaylı açıklama istiyorum, yazabilecek varsa yazsın.
İnsanlık duygumu kullanamaz hale geldim be.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz mi aynı olursunuz ben anlamıyorum ki..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer