Ne yapmam gerekiyor herkes fikrini yazabilirmi?

Arkadaşlar benim 2 senelik ilişkim var birbirimizi çok seviyoruz kızın biraz çekingenliği olduğundan dolayı yüzünü 1.5 senedir görmüyorum. Foto at diyorum günah olur diyor gel buluşalım beş dakika konuşalım diyorum olmaz annem babam kızar diyor ben bundan iyice soğudum ilk başta tanıdığımda yüzünü gördüm ondan sonra bir tane bile foto atmadı. En fazla dediği evlenmeye yakın yüzümü görürsün diyor neredeyse yüzünü unuttum özlüyorum. Ayrılsam üzülecek diye korkuyorum beddua verip tutacak diye
Ne yapmam gerekiyor herkes fikrini yazabilirmi?
Cevapla