
#meyveliseda 🍓

Doğru davnanmak vazgeçilmez kılar kendinizi karşıya kabul sürecini işe alım gibi görmeyin lütfen karşılıklı tadını çıkarın ve sadece küçük sınırlar belirleyin
Ağırdan almak ya da yavaş ilerlemek fark etmiyor sonu hep aynı.
acılarıın çocuğuyumm
Kader utansın.
🚬🚬🚬
🚬🚬🚬
kül tablamız nerde 🧫🧫🧫
Ev sahibi olarak sen kül tablasını getir sigaramıza eşlik edecek içkiler benden...
çerezlerde bizim hasan bakkaldan
Bize düşense şahane bir sohbet.
neye kime yakıyosun anlat bakem
Cevap
9Cevap
Anlaşılır olmak vazgeçilmez kılar. Kimse kimsenin nazını falan çekmek zorunda değil.. veya çok erken şekilde bişeylere zorlamamalı
Birine karşı net iseniz bunun hızlısı yavaşı yoktur. Yani o olsa olsa hızlı gidenin tetikleyendiği unsurlardır.
Hızlı başlayan çabuk tükenir sedişim. Ağırdan almak
Tabiri caizse bir atasözü söylemek isterim 'Hızlı giden atın b*ku seyrek düşer.'
Vazgeçilmez olnak için aşırı güzel veya yakışıklı olmak gerekir tabi azbuçukta davranış şekli
Kararında birbirini anlayarak gitmek en güzeli. ne hızlı ne yavaş
olay hız degil uyum sevgi deger
Hızlı davranırsan hızlı da biter
Fazla hız felaket getirir
Ağırdan al tadını çıkar ve vazgeçilmezliği düşünme
Ağırdan almak
Ne yavaş ne hızlı orta olsun
ağırdan alıyorum ben :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?