Nişanlımın ailesi çeyiz bohçasındaki parfüme su katmış sinirlenmekte haksız mıyım?

Nişanlı evim bohça falan getirdi orda makyajlar dökülmedi biz şahsi olarak nişanlımla alışverişimizi yaptık her şey sıfır karton kutularda bi baktım parfümün biri yarım birine de su doldurmuşlar fondöten kutularının kartonları yırtık yırtık farımın üzerinde çizikler vardı ben onu kullanmam ya çok sinirliyim şu an gerçekten bi de abartma diyolar makyaj değil mesele ona su doldurmaları utanmadan koymuşlar içinden alsalarmış daha iyiydi hayır yani bembeyaz olmuş parfüm
Nişanlımın ailesi çeyiz bohçasındaki parfüme su katmış sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla