Ben el bebek gül bebek büyüdüm ama o tam bir geri görüşlü ayrılmalı mıyım?

Evin tek kızıydım. İki abim vardı ve en küçükleriydim. O yüzden el üstünde büyüdüm. Kimse bir dediğimi iki etmezdi. Asla sevgilimden de bir şey istemiyorum zaten kendim çalışıyorum. Sorun maddi değil manevi. Benim annem ve babam beni feminizme bağlı olarak yetiştirdiler. Yani kız erkek kesinlikle eşit. Kızlar her şeyi yapabilir. Ve zaten olması gereken de bu. Ve çok kültürlü olarak yetiştim. Standart dille konuşuyorum, sevgilim ise ege ağzıyla konuşuyor ve bu beni çok sinir ediyor
Sevgilim çok geri görüşlü bir insan. Bu artık beni boğuyor. Giyeceğim şeye karışıyor, gideceğim yerlere karışıyor ve bu beni çıldırtıyor. Sizce ayrılmalı mıyım?
Ben el bebek gül bebek büyüdüm ama o tam bir geri görüşlü ayrılmalı mıyım?
Cevapla