
Hala seni seviyor muyum diye soruyorum kendime..
Cevabım evet..
Özlüyor muyum seni..
Deli gibi..
Lakin söylediğin sözlerin açtığı o boşluk hissi
nedense geçmiyor..
İlişkilerde bazı dönemler vardır ki karşılıklı yanlış anlaşılmalar sözlerin farklı yorumlanması hele hele doğru zamanda konuşulmayan konular yüzünden gerginliklerin ardından yaşanan kavga sonrasında bazı kırgınlıklar oluşur..
Küçük kırgınlıklar evet bunlar telafi edilir ama bazı sözler vardır söylenince telafisi olmaz ya da o sözün yarattığı öfke yok olsa bile kırılan yer asla kaynamaz kaynasa da eskisi gibi olmaz
Sapasağlam duvarın bir anda küçük bir delik sonrasında çatlama başlaması gibi bir şeydir belki sıva yaparsan sağlam görünebilir ama o delik belki hiç geçmez..
Bir defa kırıldığında bir daha eskisi gibi olmakta zorlanır mısın?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer