Kocam beni aşağılıyor, dayanamaz oldum. Çarem yok, ne yapabilirim?

6 aylık evliyim. Evlendiğim ilk günden beri aldattı. Hep telefonda yakaladım. Belki düzelir dedim. Her zaman ayaklarımın altını öptü. Bidaha yapmicam dedi yaptı. Zaten güvenim yok, o ayrı bir konu. Çok seviyordum ama sevgim git gide azaldı. Bu benim 2. evlilgiim, onun ise ilk.. Yemeklerimi bayıla bayıla yer, 1 tencere yemeği bitirir, abartmıyorum gerçekten. Ama bugün herkesin içinde "senin yaptığın yenmiyor, berbat yemek yapıyorsun" dedi. Ve hiç seslenmedim. Yuttum dediklerini. Odamda hüngür hüngür ağladim. Neden bana bunu yaptı anlamadım. O an ölmek istedim. Tam intihar ediyorken, hamile olduğum aklıma geldi. Bi anda parlar sinirlenir, ama 5 dkka sonra da pamuk gibi yumuşar. Özür diler. Ve ben bunun bu huyundan sıkıldım. Kalbimi her defasında kırıp, sonra özür dilemesi. Çıkış yolum yok. Galiba babam gibi intihar edeceğim. Bu dünya bana göre değil. Bunları neden yazdınız derseniz eğer, içimi dökecek tek Bi arkadaşım bile yok.
Kocam beni aşağılıyor, dayanamaz oldum. Çarem yok, ne yapabilirim?
Cevapla