Eşim evde sürekli boxer giyiyor ve kimseden utanmıyor. Bu ne umursamazlık?

Bukadar rahat birini görmedim evimize annesi babası geliyor o hala evde boxerle dolaşıyor git üstüne birşeyler giy diyorum boşversene diyor fatura için sayaç okumaya gelirler oda boxerle karşılıyor kapıda kargo gelir aynı dışarı çamaşır aşar aynı valla ben utanıyorum ama bunda tık yok şort giyse üstü çıplak çıkar bahçede kahve icerbu rahatlık bu umursamazlık nedir iş yerine bile eşofmanla gidiyor
Eşim evde sürekli boxer giyiyor ve kimseden utanmıyor. Bu ne umursamazlık?
Cevapla