Uzun zamandir konusuyoruz ama sevgili degiliz.. kullaniyor olabilir fakat bu durum icin nasil konusmam gerek onunla?


Bir yildir konusuyoruz.. ilk bulusmada yakalandim ve o yuzden pek bulusamiyoruz... fakat bir yil sonra iliskiye girdim onunla.. dusundum ki sevg asamasina gectik vs.. tamam salaklik biliyorum... bunun sevg olmasını isterim ama nasıl konuşacam veya nasıl yapacam bilmiyorum... ( bu arada bu çocuk bana 4gundur yazmıyor.. ve biz snapchat üzerinde konuşuyoruz ve başkasıyla konuştuğu belli , kızla mı arkadaşla mi bilmem..
Uzun zamandir konusuyoruz ama sevgili degiliz.. kullaniyor olabilir fakat bu durum icin nasil konusmam gerek onunla?
Cevapla