Aileniz istemiyor diye Sevdiğiniz adamdan vazgeçer miydiniz?

Biz aslen doğuluyuz. Sevdiğim adamla üniversiteside tanıştık kürt 3 yıla yakındır bir ilişkimiz var, gayet iyiyiz ve mutluyuz iyi anlaşıyoruz. Ama ailem istemiyor sırf kürt olduğu için kalabalık oldukları için onlara ayak uyduramazsın diyorlar. Halbuki bizde kalabalığız alışkınım bu duruma. Sevdiğim çok efendi bu zamana kadar hiçbir saygısızlığın görmedim duymadım. Bu sebepler yüzünden ondan ayrılmıştım fakat pişman oldum ve tekrar barışmak istedim çünkü herkes sevdiği ile birlikte ben neden kendime bunu yaşatayım dedim pişman oldum. Şimdi aileme tekrardan onunla barıştığımı nasıl söylerim bilmiyorum karşı çıkacaklarını biliyorum. Sevdiğim kpssye çalışıyor öğretmenlik için ataması olursa yazın istemeye gelelim diyor. Ben bu durumu nasıl açıklarım onunla yaşlanmak istiyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Aileniz istemiyor diye Sevdiğiniz adamdan vazgeçer miydiniz?
Cevapla