
Aileniz istemiyor diye sevdiğiniz insanı bırakır mısınız?
Vazgeçmem
Vazgeçerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aileniz istemiyor diye sevdiğiniz insanı bırakır mısınız?
Ben vaz geçmem ama her insanın düşüncesi farklı olur. Aile istemiyor diye bir ilişkide sevdiğiniz kişiden vazgeçip vazgeçmemeniz, duruma ve ilişkinizin dinamiklerine bağlıdır. Aile kurmak veya çocuk sahibi olmak sizin için önemli bir değer veya hedefse, partnerinizin bu konudaki isteksizliği ilişkinizi etkileyebilir. İlişkinizdeki temel ihtiyaçlarınıza ve değerlerinize uygun bir ilişki arayışında olmanız önemlidir. İlişkinizde açık ve sağlıklı iletişim kurabiliyorsanız, partnerinizin isteksizliği hakkında konuşarak bir çözüm bulmaya çalışabilirsiniz. Belki partnerinizin endişeleri veya kaygıları vardır ve bu konuları anlayışla ele almak, çözüme katkı sağlayabilir.
Aynen orası öyle tabi. Sonuçta sevdiğin insan o kolay vazgeçemez insan. Sonuçta bu hayatı ben yaşayacağım o yüzden kendim istediğim insanlar yaşamak isterim. Yani aileminde bu kararına saygı duymasını isterimmm
eşim baba evine gezmeye gidersem beni babam birdaha bırakmaz korkusuyla yaşıyordu. tartıştık canım kendisi gitti sonunda evet babası bırakmadı boşanıyoruz. böyle insanlardan uzak durun. kendine özgüveni olmayan tipler. ailem sevmiyor diye değil oğlum sevmiyor diye bile kimseyi terketmem ben herkes bir bireydir sonuçta
Ailemin ne istediği umrumda değil açıkçası sevdiğim kişiyle bir ömür ben yaşayacam onlara ne oluyor ikili ilişkilerde üçüncü kişilerin olaylara dahil olmasına karşıyım onların düşüncelerine göre hareket etmem aşk sevgi bunlar çok özel şeyler o yüzden sırf onlar istemiyor diye sevdiğim kişiden vazgeçemem.
Yani haklısın aslında. Sonuçta kendi hayatın kiminle olup olmayacağına ailen değil sen karar verirsin onlara sadece saygı duymak düşer. Ama ailende senin kötülüğünü istemez çocuklarının kim mutsuz olmasını ister.
İlişki konusunda aileyi dinlemek en iyisi çünkü onlar realist gözle bakıyorlar. Annem exim için bu çocuk ayrangönüllü bir tipe benziyor demişti haklı da çıktı o yüzden ailenizi dinleyin sonra pişman olma ihtimaliniz çok yüksek
Yani genelde ailemiz bizim iyiliğimi ister. O yüzden istemeyebilirler diye düşünüyorum. Sonuçta kimse çocuğunun kötülüğünü istemez. Ama yinede karşı çıkmak yerine saygı duymaları isterim benn..
Cevap
9Cevap
Ben vazgeçmedim ama siz vazgeçin arkadaşlar, anne baba istemiyorsa vardır bişey
Yani aile istemiyorsa eğer vardır birşeyler diye düşünürüm ben. Sonuçta onlar görmüş geçirmiş insanlar bizden daha çok hayat tecrübeleri var. O yüzden onlarida bu konuda dinlemek lazım bence..
Canım istese vazgeçerim Canımın istediğip istememesine bağlı
Yani sonuçta senin hayatın bu kiminle olup olmayacağına ailen ya da bir başkası değil sen karar verirsin. Onlarda bizim iyiliğimizi ister kimse çocuğunun kötülüğünü istemez.
Asla vazgeçmem , karsı taraf vazgeçerse o zaman vazgeçerim.
Beni sevdiğim insandan sevdiğim insan dışında kimse vazgeçiremez.
Ailemi ikna ederim gerçekten sevgimi hak etmiş biri ise
geçerli bir sebep varsa önce sorgularım sonra geçerim onlar en iyisini bilir
Bırakmadım da noldu evlendim hayatım mahvoldu keşke dinleseydim.
Yani bazen iş işten geçtikten sonra ailemizin sözüne falan geliyoruz ona katılıyorum. Eğer ailen istemiyorsa bence vardır bir bildikleri diye düşünüyorum ben.
Birbirini seven çiftler dış tehditleri dayanışmayla aşarlar.
Ben kabul ettikten sonra onların da etmesi gerekiyor. Onların tercihlerine göre hayatımdaki kişiyi seçmem.
Benim gönul islerime benden baska kimse karisamaz, izin vermem.
Ailemin öyle bir şey isteyeceğini sanmam, eve hayat kadını getirmediğim sürece
Eğer mutluysam neden vazgeçeyim onlar yönetemez hayatımı
duruma bağlı.
yok vazgecen de sevmiyordur
Vazgeçerim vardır bir bildikleri
Hayır, kimseye göre ilişkilerime yön vermiyorum. Bazı denklikler tabiki önemlidir fakat son kararı verecek olan ben olmalıyım.
Ya insan sevdiğini nasıl bırakır
Vazgeçtim..
İstemiyolarsa mantikli bi sebebi vardir
Geçmem sahip çıkarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?