Evlilik yolunda olduğum insan bana kız arkadaşlarımla konuşmak istiyorum dedi sizce doğrumu etik mi bu?

Beni hep kısıtlıyor dışarı cıkamazsın tırnagını kes günah makyaj yok elbıse giyemezsın diyor namazını kıl diyor erkekle görse beni vuracak bir insan bu ve çalışmama da izin vermiyor zıbar dedim ona bile kızıyor dün de tutup bana kız arkadaşlarım var çok samimiyim evlenınce sen ızın verseydin konusurum dedı bende ayrıldım baya kavga ettim hemde bana facemi falan kapattırdı akraba hariç kimseyi ekleyemezsın hatta dur kapatalım dedi kendi bunları yapıyor Allah aşkına ben mi suçluyum o mu kızdan erkege dost Olmaz diye kendi diyor birde
Evlilik yolunda olduğum insan bana kız arkadaşlarımla konuşmak istiyorum dedi sizce doğrumu etik mi bu?
Cevapla