Boşanmak bu kadar maliyetliyse, bu kadar çok insan nasıl boşanıyor?

Anlamadığım durum. Hem boşanmak çok maliyetli, nafakadır, tazminattır vs (hatta sakın evlenmeyin) diyorlar. hem de zengin, fakir bu kadar insan, aşırı çekişmelileri saymazsak kolayca boşanıyorlar. Bu nasıl oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de niyeyse ben hiç boşanmış avukat görmedim, duymadım. Gören oldu mu? Sanki avukatlar herkesi boşuyorlar da kendileri boşanmıyorlar gibi geliyor bana.
Boşanmak bu kadar maliyetliyse, bu kadar çok insan nasıl boşanıyor?
Cevapla