Bir kadın neden ''ne kadar zamandır yalnızsın?'' diye sorar?

diye sorar, merak edip sormak istediğim soru.

uzun bir süre ise “bu adam sap, bir bok var” mı demek?
kısa ise bu adam sürekli partner değiştiriyor anlamına mı geliyor?
uzun ise abazan mı oluyor?
kısa ise iyi sevişiyor mu oluyor?
ne oluyor arkadaş kafayı yiyeceğim olasalıklar arasında.
Bir kadın neden ne kadar zamandır yalnızsın? diye sorar?
Bir kadın neden ''ne kadar zamandır yalnızsın?'' diye sorar?
Cevapla