İki yıl önce boşandım fakat aşkın kör talihi işte avukatıma aşık oldum. Yok böyle bir yakışıklılık. Sizce o da müvekkilini sever mi... Nolur sevsin kızlar taktik
(dava devam ediyor görme şansım çok)
(dava devam ediyor görme şansım çok)
Eğer ilgisi varsa bile size karşı Mesleki etik ihlal sürecinden dolayı bunu söylemeyecektir. Eğer etik değerlere dikkat etmeyen biriyse esnek davranır.
Yani dava bitince diyorsun... ❤️
Muhtemelen
Allahım nolur amin
Öncelikle bir kağıdı alıyorsun üzerine adamın adını yazıyorsun. Üç tane yanan mumun arasında bir kap şekerli ve kolonyalı su olacak ve üçü eşit miktarda kaba konacak. Yazı silinmeyecek biçimde o suya batiriyorsun. Mumlari söndürüyorsun. Sonra kağıdı yağlı bir iple bağlayıp birkaç bozuk parayla (5 10 kuruş) toprağın içine gömüyorsun.
Ha bu arada karanlık bir ortamda olacak ve kağıdı sudan çıkardığın zaman iple bağlamadan üç kez o adam hakkında ne istediğini soyleyeceksin
Kız yemin et oluyor dimi
Oluyor dene
Denedim babam bana aşık oldu a* ne yapcam taktik verin
@thedarkmen ln zaaaaaaxd
Aşko büyüye kaçmaz dimi ahireti yakmayalım
Yok kaçmaz tükenmez kalem veya pilot kalemle yazman gerek ismini ipi de zeytinyağıyla yağla
Tamam
Allah belamı vermiş de beni bu beladan sen kurtarır misin avukatcığım de adam elinde
Müvekkilin olayım savun beni
Rüzgarın olayım savur beni
Ahahahahhahaha ay
Aynen böyle devam et o da sana aşık olur 😂😂😂
@Mutlusonsuz0 kız 😂😂
Tamam çiçek yolluycam ofise
Çiçeğe de kendi parfümünü sık yanına gittiğinde o kokuyu unutmasın bak güzel taktik dene zhskdjskd
Oooo adamsın, ss aldım sağol 🌸👍
Ne demek rica ederim 😊
Cevap
8Cevap
yok, her gün defalarca aynı soruyu neden soruyorsun? psikiyatri uzmanına git gerçi ona da aşık olursun
Her gün mü... İlk kez sormuştum, var mı başka böyle dolu dizgin aşık?
Ulan bildiğin doğduğun ev kaderindir e döndü burası.
Puhahahah niye ki ne var o dizide
@MarsRafinha bilenlere sor senn, bence :))
Evet evet zeyneple kaderimiz çok benziyor çünkü hukuk okuyorum ben de
Yaa Ne dedim hejnn
Ya ama o barış kadar samimi değil
Bacım çek kravatından kendine doğru bundan sonra benimsin lan de bitti o iş senindir artık 😂
Ben bunun provasını her gün yapıyorum 🚬
Avukata selam masta devam diyorsun yani kral 😂😂
Puhahhahahajaja
Böyle bişey arkadaşımın da başına gelmişti boşanma avukatına aşık olmuştu sonra sevgili oldular ama yürümemişti..
Ben yürütürüm o ilişkiyi yeter ki he desin. He he he
Dikkat et “Av” lanma da 😄
Gezme ceylan bu dağlarda...
Hahahahaha aynen bak öğreniyorsun 😅
Yalnız sen de iyiymişsin, av olmazsa sana yürüycem haberin olsun beybi
😅😅😅 önüne gelene yürürmüsün
Önüme gelene değil ya sadece sana
Ben yedeklerde oynamıyorum
Solist falan mısın, şarkı mı söylüyorsun, sesin güzel mi (pp öyle hissettirdi)
Arada kendime söylerim fena değildir eh işte 😄 esnafım solist değil 😅
Kendime söylerim hahahaha some kurdish problems jsjs
Hiç evlenmesiyse pompalanmış kadın istemeyebilir
Eril diline sı, çam
Lisedeyken benim bir arkadaşım hep şey derdi; etrafta o kadar bakire varken patlamışa okey deme, senin öptüğün o dudaklar başkalarına sakso çekiyordu.😁 Bu onun. Onun sözünü hiç değiştirmeden yazdım. Eğer avukat bey de böyle düsünüyorsa işin bir hayli zor ablacım
İnşallah avukat bey senin kadar iğrenç zihniyette değildir bb
Hahahahahah, ne diyeyim şimdi ablacım. Herkesin gönlüne göre olsun. Hadi iyi geceler, selametle.
İmama git diyecem de onada aşık olabilirsin
İmam?
Ritüelden falan onlar daha iyi anlar
Hııı yok imamlar offline bu olayda
Online yaparsın sen
Yahu bırak şimdi diyaneti, adalet bakanlığındayız
Kım bilir kaç kadın yawsadı ona
Ay Allah korusun : (
😀 😀 Prensip geregı iş konusu ladınlarla gorusmuypdr
troll seziyorum
Bak eğer yalansa...
Yaz direk teklif et
Ama o bekar ya hiç evlenmedi
Nikah masası uln
Yok yav niye
10numarayım
Herkese
Sen görme
Başına mi vurdu
Çok zor yaşın kaç
Yirmi 5
Bakmaz hayallere kapılma
Al sana eksi
Anlamadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?