Bazı insanlar telefonda konuşurken prens gibi görünür ama konuşulanların gerçeğe dönmesi gerekince adeta bir korkağa dönüşür. Aşkınıza sahip çıkacak kadar yürekli misiniz, yoksa korkak mı? #beyazorkidem😘
Sanal ilişkinizi reel ilişkiye çevirme konusunda korkak mısınız, cesur mu?
Bu konuda cesur olduğumu hiç sanmıyorum. Güzellik çirkinlik meselesi değil. Ama sanalda tanıştığım birini sadece kendini bana anlattığı kadar tanıyabilirim onu gözlemleyemem. Kendini çok karakterli biri gibi tanıtıp bir şerefsiz de çıkabilir. Açıkçası ben o kadar cesur değilim.
Valla ben aşkıma sahip çıkacak kadar yürekliyim de. Sanal ilişki yaşadığım kadın real'e dönene kadar bu ilişkide bana dürüst olacak mı? kafamda soru işareti bırakacak mı? açıklayıcı olacak mı? bir bana bir ona yazacak mı? Cevap vermekten kaçınacak mı? yani reale kadar hep kafamda soru işareti bırakır. Baktım kafamda soru işareti bırakmıyor hadi derim gel reale dökelim ilişkimizi artık derim baktım hala kafamda soru işaretleri ve çelişkiler var yok yani olmaz der geçerim
Pandemi süreci malesef hepimizi biraz tedirgin esti vecetmeye de devam ediyor. Ama yine de İlgimi çekmişse , ondan hoşlanmış ve bir süre muhabbet etmişsem, reele taşırım, söz konusu aşk ise daha çok güvenmek gerekiyor çünkü kimin ne niyette olduğunu tam olarak anlamak sanalda pek mümkün olmuyor. Bu yüzden acele etmemek ve dikkat etmek gerekiyor. 😎
İlgimi çekmişse , ondan hoşlanmış ve bir süre muhabbet etmişsem, reele taşırım. Arkadaşlıklar daha kolay taşınıyor ama söz konusu aşk ise daha çok güvenmek gerekiyor çünkü kimin ne niyette olduğunu tam olarak anlamak sanalda pek mümkün değil. Bu yüzden acele etmemek ve dikkat etmek şart
Korkaklık ya da cesurluk değil de bugüne kadar kiminle internetten tanışsam ya da arkadaşlarım bana arkadaşlarını reelde görmeden instada ayarlamaya çalışsa buluşmaya geldikleri zaman kimseyi beğenemiyorum. Gözüm bir türlü alışamadığı için de ilişkiye çeviremiyorum. Isınamıyorum fotoda 10 kat daha yakışıklı geliyorlar gözüme.
Uzak mesafeli bir sanal ilişki ise evet korkarım. Çünkü mesafeler var ve buluşmak zor oluyor. Eğer aynı şehirde isek birbirimize güvendikten sonra gerçeğe dönüştürmek daha kolay olur. Cafe gibi kalabalık bir yerde buluşarak güvenini kazanmaya çalışırım.
Şükürler olsun korkak biri değilim, yalan söylemeyi de sevmen, yalan söyleyen ide sevmem,, yalancı insanları hayatımdan çıkarırım, bu konularda çok keskin, im , burcum yay, ve dobra olmayı gerçek yaşamayı , severim,, basit ve ucuz şeylerle isim olmaz,, cinsellik için hiç bir kadının önünde eğilmek ,çok şükür ALLAH, ıma,, beni bir kadın yanlızca bilgisi, becerisi ve aklıyla etkileyebilir, zekası ve kişiliği olan bir kadın bana çekici gelir,,, ve ben çok zor aşık olan bir insanım,, benimle bereber olacak kadında , yürekli, kişilikli, entellektüel, sporcu, macera seven, tehlikelerden korkmayan, bir kadın olmalı ki belki bir şeyler başlasın
Benim zamanımda sanal ilişki yoktu bir ilişki başlamışsa kız arkadaşım için fiizan a giderdim hiç cesaretsizlik korkaklık mevzuu bahis değildi Gelelim günümüze ben eğer bekar olsaydım ve sanaldan bir diyaloğum olsaydı elbetteki buluşur ve en iyi ve nazik şekilde ağırlardım lakin beğenirdim beğenmezdim o ayrı bir konu ama adab ı muhaşeret gereği hoş tutar incitmeden gereğini yapardım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sanaldan biriyle duygusal olarak konuşmayı tercih etmem ama konuşuyorsam reele döner, genelde karşımda ki kişi görüntülü konuşmayı bile sorun ediyorsa devam etmem bu benim korkaklığım değil karşımda ki kişinin ne istediğini bilmemesi durumudur ve her zaman kaçmışımdır bu ikilemi yaşatan insandan.
Sanalda bile cesur olamayanlar varken kaldi ki reelde.. bunu her iki cins icinde soyluyorum. Kendime gelince karsidan sogumamak adina Foto bile isteyemiyorum 😅😅
Şu anda uzak mesafe ilişkisi yürütüyorum sanaldan tanıştık birbirimize günendikten sonra buluşmaya karar verdik her ay buluşup görüşüyoruz ikimizde şikayetçi değiliz hatta çok mutluyuz üniverste kaydımı da yaşadığı şehire aldım daha gitmek nasip olmadı ama ona çok güveniyor ve seviyorum
samimiyet ilerledikden sonra sanaldaki paylasımlar arttıkca konuşacak ortak şeyler cogalıyor o zaman neden olmasın ama kiç tanımadan da 2 . gün hadi tanışalım diyince yüz yüze gelinsede maskeler takılıyor insanlar kendini saklıyor zaman lazım
Merak ediyorum da soruyu soran arkadaş gerçek hayatta da bu kadar kendine güvenli mi bu konularda? Cinsellikten başka soru sorduğunu görmedim birde fenomen falan yaziyor o ne oluyorsa gerçek hayatta seviye naisl acaba
Cesurum çünkü o ilişkinin bir süre sonra illa ki gerçeğe dökülmesi lazım. Zaten biten sanal ilişkilerin çoğu ya güvensizlikten ya da gerçek hayata dökülmemesinden...
Ben erkek olarak temkinliyim ki kadınların çok dikkatli olması gayet mantıklı ve yerinde bir karar maalesef bu da kişilerin birbirini tanımasını engelliyor
Sanal ilişkilerden hoşlanmam. Neden bu kadar yaygın Türkiye de anlayamadım. Sadece arada bu sitede konuştuğum olur. Arkadaşça. Buluşmayı düşünmüyorum kimseyle.
Önemli olan reel ya da sanal değil yani ortam değil asil önemli olan niyettir, mesela ben buradan bi kız ile tanışiyoruz henüz ve benim niyetim buradaki erkek musfeddeleri gibi o kızı kullanıp atmak değil benim niyetin ciddi adam gibi bi aşk.