35 yaşımdayım. Evlenemedim. Hiç kız arkadaşım olmadı. Asosyallikten mi?

Lisede, üniversitede , üniversiteden sonra kızlı erkekli ortamlara giremediğim içinmi bu durumdayım. Oysa çekingende durmuyorum. Bayanlarla muhabbette ediyorum. Ama gezmelere tozmalara davet edilmiyorum. Çok moralim bozuk. Bunca hayatı boşu boşuna yaşamışım gibi hissediyorum. Sadece 2-3 defa farklı bayanlarla başbaşa yemek yemeye ve çay-kahve içmeye gittim. Onun dışında hep dışlanmışım gibi hissediyorum. Bu yüzden evlenmek bile istemiyorum. Bu üzüntüyü nasıl atlatırım
35 yaşımdayım. Evlenemedim. Hiç kız arkadaşım olmadı. Asosyallikten mi?
Cevapla