Sevilime konuyu kapatmak için çok yalan söyledim çok mutsuzum?

selam arkadaşlar 2 saat önce başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum. Ben 19 yaşındayım 4-5 aylık bir ilişkim var çocuk 22 yaşında çok efendi aslında baya tatlı biri, ondan önce ağustos ayında falan biten bir ilişkim vardı başta unutamadım aslında unutamamak değil olayları kendime yedirememiştim bu yüzden epey süre üzgün oldum önceki sevgilimin yaptığı şeyler gurura yedirilemeyecek kadar ağırdı falan filan geçenlerde facebook hesabımı açtım şifresini yeni sevgilime verdim ve aramalardan eski sevgilimi aratıp uşalmak isterse falan diye engelledim. Yeni sevgilim bunu gördü ve sordu hani neden engelledin falan diye tadımız kaçmasın dedim kızdı birazcık neyseki o kısmı atlattık. Her neyse bir yıl oluyor bakireliğimi kaybettim ve yeni sevgilime beni basit görmesin ''zaten daha öncede yapmış benden bşr şey olmaz, rahat biridir'' düşüncesi vermemek için bakire olmadığımı gizledim fakat bu akşam şeytanca bir planla eski sevgilinle konuştum hani bakireydin diye sordu açıklamak zorunda kaldım, yalan söylğyormuş yem atmış bende gelmişim yeme her şeyi ötmüşüm. Bir süre konuşmak istemediğini söyleyip engelledi. Ben unutmak istiyordum olanları fakat ne kaldı, konuşmuyoruz muhtemelen bana hiç yazmayacak en eğlendiğim erkek arkadaşım oydu zaman onunla çok güzel geçiyordu ama benim konuyu kapatmak adına söylediğim yalanlar malesef ortaya çıktı. Aşık mıyım neden bu kadar üzüldüm diye sorup duruyorum kendime ,:( sizce napmalıyım zaman tanıyıp bana yazmasını mı beklemeliyim çok mutsuzum
not: yatmışssın kalkmışsın tarzı boş yapanlar cevaplamasın sorum onlara değil yok allah yakçak falan boş boş kafamı şişirmeyin sadece adam akıllı mantık yürütenleri yardıma davet ediyorum teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
başlık yanlış yazılmış sevgilim olcaktı
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıl yazmayın ya seviyorum
Sevilime konuyu kapatmak için çok yalan söyledim çok mutsuzum?
Cevapla