
😂 Yoo ben maço sevmiyorum diyecekler pas geçsin soruyu

Ben pas geçiyorum o zaman.
Ama bence bunun nedeni maço erkekleri daha avcı modelinde görüyor olmaları olabilir. Yani vahşi doğada avının peşinde koşan yırtıcı bir aslan imajı gibi bir şey canlanıyor kafalarında.
Ben o vahşi ile aynı evde yaşayamam şahsen 😂
Teşekkürler :))
Aslında maço ile değil de alfa erkeği ile birlikte olduğunu düşünüyorlar. En güçlü, en sözü geçen kendilerinin olsun istiyorlar. Oysa güç ve sözü geçmek tabirlerinin "hominiler" döneminde kaldığının farkında değiller. Günümüzde "alfa" erkeği diye düşünülen erkeklerin geneli, gücünü maalesef zayıflar ve kadınlar ve gösteriyor!
Asıl güç, sinirlenince kendine hakim olmaktır, asıl güç, karşındaki haksız olsa bile onu dinlemeye ve haksız olduğunu kelimelerle ifade etmeye tahammülü olandır, asıl güç insani sınırlar içinde kalabilendir..
Eskidendi o tarz insanlara ilgi. Artık zamane gençleri değişti ve artık maçolardan hoşlandıklarını sanmıyorum 😄
Hoşlanıyorlar bxjzjjzjzjz
Kim hoşlanıyor sen mi?😄 Ben artık görmüyor ve duymuyorum maço erkeklerle ilgilenenleri cjkdkdkd
Nebilim ya öyle sorular oluyor nerede o kizlar sjsjsjsjsjsj😂😂😂😂
Türk kızlarının çoğu baba sevgisi görmeden büyüyor baba var fakat o sevgi sağlanmıyor. Ve böyle olunca da kızlar ilgisiz sevgisiz kalıyor. Kıskanılmak istiyorlar bu da maço erkeginde bulunuyor, sonrasında koruyucu tavırları, kıyafet konusunda ortaya çıkan kıskançlıklar hoşlarına gittiğinden vs gibi gibi bir çok neden var diye düşünüyorum...)
Ve ailesi ve cevresi tarafinda nazik erkek pek gormediginden
Onlar gercekci gelmiyor
Cevap
64Cevap
Maço erkek fiziksel ve cinsel gücü temsil eder. Alfadir. Cinsiyetin net ayrımında kadının yumuşak, edilgen, kıvrımlı yapısına karşın erkeğin sert, aktif, keskin hatları ön plana çıkar. Karşı cinsiyetteki bu özelliklerin bizi çekmesi, hücre hafizamiza kazınmış bilgilerdir.
Macho erkeği bizimkiler yanlış bir Kalıba sokuyor.. Elinde tesbih, haaayttt huyttttt Ulennnn, Sakal bırak, Kes lannnn kadın de, Masaya vur otur ulennnn de.. Başkası baktı kadınıma şaaaaak ulennn Aha sana macho 😁
Macho severim ama bu Tipte değil..!
Elde edilmesi zor olan her zaman daha çekici geliyor demekki. Saygılı, dürüst, karakterli olanları kolay lokma gördüklerinden cezbedici gelmiyor anlaşılan. Unutulmaması gereken şu, toplum kurallarına uymayan, karşısındakini aşağılayan, ahlak yoksunu tipler hep vardır vede olacak. Sonu gözyaşı ve hüsranla sonuçlanınca bu bedeli ödeyenler, gerçekleri umarım görebilirler...
Kızların maçoları çekici bulmasının nedeni dayak istemeleri 😂 şaka maka böyle insanları sevdikleri için haberlerde sevgilisi öldürdü diye haberler izliyoruz. Kızların aklı başına gelene kadar da böyle devam edicek. Çünkü serseri erkek her zaman olucaktır. Ancak kızların aklı başına gelirse düzelir bu haberler
Bazı kadınlar majeyist duygu su baskın kılar acı çekmeyi derdine dert aramayı zorbalık hissiyat ına kapılar kendine bu durum dan esintiler almaya çalışır kolay insan la zor insanda fark kılar zor insanda giz var diye kendi aklında hep farlı eylemler çağrıştırır
Ne centilmen ne maço dışına beğenmediğin içini merak edip bakmıyorsun bile bu bağlamda centilmen de maço mu bunun bir önemi yok parası arabası var mı bunun benim var kimse aNe centilmen ne maço dışına beğenmediğin içini merak edip bakmıyorsun bile bu bağlamda centilmen de maço mu bunun bir önemi yok parası arabası var mı bunun benim var kimse yalan konuşmasınm konuşmasınBunlar gerçek
Tabi kendini belli ettirmek istemeyenlere bir şeyde diyemezsiniz.
Ancak sevmem diyenler; E o kadarda olsun, içimizde birazda olsa maçoluk olsun tabi.
Nasıl ki kibar bir adamın içinde biraz olsada maçoluk varsa, kadınlarında hoş bulduğu, fakat çevresine söylemekten çekindiği maço erkeği hep kalbinin bir kenarında tuttuğunuda biliriz.😏
Şimdiki anlam veremeyen gençliğide anlarız elbette...👈
29 a kadar severdim çok, genelde genç kızlara çekici gelir, en azndan benim için öyleydi, şimdi 38im ve tahammülüm yok o maçolara, tatlı, kibar, özgür bırakan ve 25yaşlarndaki erkekler çekici geliyo
Maço erkekleri seven kadınların pasif, özgüveni düşük karakterli olduğunu düşünüyorum. Özgüveni yüksek, kendinen emin ve ne istediğini bilen bir kadının maço erkeği sevebileciğine inanmıyorum.
Biz kızlar salağız ondan. Maço erkek arkadaş bir şeye karışır hoşumuza gider babamız karışır kavga ederiz
Ne kadar çok doğru söylemissin walla helalin var.
Psikolojik olarak böyle bir babaya sahip olmak açık ve net. Babam asla karışmayan, beni özgür büyüten biri oldu. Bende bana karışmayan, kendine ve bana güvenen erkeklere tav oluyorum. 🤪
Maço erkek kararlı olana denir ama kaba olarak algılananlara maço diye ayrım yapılır nedense. Centlmen elit maço, o da kararlı ve nezaketli biri.
Kelimelerin anlamları çarpıtıldığı için ortalık kaynıyor abuk subuk insanlarla.
Bence dış güzellik karakterden daha önemli birçok insan için yoksa maço erkeğin beğenilecek bir yönü yok. Bana göre centilmen erkek her zaman öndedir. Maço, ağzı bozuk ama yakışıklı. İşte bu görsellik algısından dolayı bence
öğğk maço erkek filan hiç sevmem ben kibar böyle şirin severim ajslkdadasd
😂😂😂
Sevgilim öyle. Bilmem kendimi bildim bileli macı seviyorum. Kavga ediyoruz mesela tutuyor kolumdan sertce çekiyor.. sımsıkı sarılıyor😂😂🙈
Ağır, baskın, güvenli görünüyor olması. Bizde kibar deyince direk akla gelen pasif, güvensiz erkekler geliyor.
Babalarından kaynaklıyor çünkü Şiddetçi kaba saba hanzo Annesine akşama kadar döven Babası ile büyüyen Kız büyüdüğü zaman Babasının anı modeli Erkek seviyor onlar gibi tip arıyor kibar kültürlü Babada büyüse böyle Kız olur mu ya hiç duymadınız mı Bir Kadın diyor vurdu mu masaya ses çıkartacak Erkek bunu diyen Kadın inanır mısınız tabi bu katkı da Dini Müslümanlık Coğrafi etkisi de mümkün
Kader motifi alışkın olduğu şeyleri hatırlatıyor. muhafazakar ailede büyüdüyse benzetiyor korumacı sanıyor kendini güvende hissediyor onda.
Kadınlarda da ne kadar kibar görüntü sergilemeye Çalışlar bile bir tarafları maço olabiliyor. Bu yüzden kılıbık erkek sevmez kadın. Az maço olsa da ister her kadın ve bunu bekler. 😀
Maço erkek sana kul, köle olmaz. Sevilmek ihtiyacını tam karşılamaz. Hatta özgüvenini zedeler. Kendini küçük, onu büyük görürsün. Cazibesi vardır. Aynı şekilde sahibe kadınlar da erkeklerde aynı etkiyi uyandırır. Hatta belki maço erkekten daha ileridedir. Sahibe ruhlu kadınlar artık diyorlar ki, Türk erkeği köle ruhlu.
Bu soruyu sormadan önce
Keşke maço erkeği ve centintel erkek nedir nasıldır diye sorsaydın
Ondan sonra bu soruyu sorsaydın
Çünkü bazı kesim hala maço erkeğin kabadayı olduğunu iddia ediyor
Hoşlarına gidiyor böyle kötü davranılması ya gerçi bende e öyleyim galiba baglaniyorum hemencecik boylelerine
Aslında Maço demek İtalyanca da centilmen erkek demek zaten ama bizim Türk kızları Maçoyu neden sert kaba erkek olarak algılıyor anlamış değilim
Ben de merak ediyorum gerçekten, baba figürü yüzünden olabilir. Ama çok mantıksız yani, maçoluk güzel bir özellik değil ki.
Nasil yani baba figürü acar mısın biraz
@Cihatakdogann Maço, kısıtlayıcı baba sahibi olan kızlar yönelmiş olabilir diyorum
Yerine göre hem maço, hem de centilmen olmak gerek.. 1 tanesi sürekli gittiği zaman olmuyor. İlla da çekici bulanlar tipten kurtarır...
maskülen enerjiye daha fazla sahip olduğu için daha çekici geliyor , tıpkı bir kadının feminen enerjiyle daha çekici gelmesi gibi
Maço erkek daha erkeksidir, baskın karakterlidir o yüzden. Maçoluğu kabalık, görgüsüzlük olarak görmeyelim lütfen 😄
Bunun ardında aslında sahiplenme ve sahiplenilme içgüdüsü yatıyor. Kadın sahiplenilmek istiyor erkek de sahiplenmek.
Sizlerin ailenizden ve cevrenizden oyle erkekler gormenis ve nazik erkekleri gercekci bulmadiginizdan
Erkeksi goremiyorsunuz
Kadınların hormon değerleri tavan yaptığında (yani oyş dediğinde) maço erkekten hoşlanırlar. Sonra ilerisi dayaktır zaten. Şiddetin sebebi de işte o hormonlarının sebepsiz dengesizliğidir.
dizilerde özendirilmesi ve kızların bilinçsizce tercihi sonra iskandinav italyan erkeği diye böğürürler utanmadan
Kadinin genlerinden gelen istek ilgi sahiplenmek kiskanilmakak sevilmek daha olsun ( balanmak isteği olan kan sever)
ah şu kadınların güç tutkusu, gerçi bunu anlıyorum, doğa en ideal canlı şeklini devam ettirmek istiyor lakin artık çok baydı.
Maco seviyorum deyip evlenince 2 gun sonra dayak yeyip baba evine donmek icin sanirim ben sahsen kilibik severim ben alttan alirsam esimde alcak 😊😉
uzlasma cabasina giren anlasmaya calisan alttan alan erkek kılıbık oluyor degil mi? siz iflah olmazsınız
@SSvermiştim kilibiklik kotu birsey degil yalniz bu halk arasindaki kaliplardan siyrilir bir kadin nasil alttan alabilirse erkekte alabilir erkek kizar kadin korkar bu kalip yanlis bana gore bunu belirttim
maçodan kasıt aslında koruyup kollayandır kızlara göre ama daha çok kabadır kısıtlayıcıdır bence hem centilmen hem koruyup kollayan erkek öndedir
Maço erkek =sahiplenen, kıskanan sözünü geçiren erkektir. Bazı aptallaar maçoluğu şiddet uygulayan, küfür eden , elinde tesbihle gezen kekoo model zannediyor sırf bunlar yüzünden maçoyum demeye çekinir hale geldim.
Usta
Kopekmi sahipleniyorsun
Bazi kadinlar odun sever o odunu yontup içindekini ortaya cikarmak ister
Tam yorum yapacaktım maco sevmeyenler pas geçsin demişsin :( :((
Modern olucak derken sahiplenmeye unutan godoşlar yüzünden... 😂😂😂😂
sosyal ve görsel platformlarda ayriyetten çoğu kitapta fazla abartılması
Pasif erkek anca köle fantezisi olan kadınların tercihidir
Size sert davranan erkek şiddet gösterince şikayet etmicen o zaman
Bence çekici gelen bir yanı yok. Sadece aşkın ilk zamanlarının verdiği körlük, bütün mesele bu.
Sahiplenici olmasından hoşlanıyorlsr sanırım. Şahsen centilmen erkekler daha çok hoşuma gidiyor.
Bazıları masaya vurcaklari yerde kadına kalkiyo o elleri
Öyle maço olcaklarsa olmasinlar
insanlar hor görülmeye küçük düşürülmeye alıştı şahsen aslq tercihim değil
Düşününce maço erkek hiç çekici gelmiyor. Kadınların istediği de tam anlamıyla maço bir erkek değil bence. Erkek dediğin sevdiği kadına karşı hep nazik ve centilmen olmalı. Ama bazı yerlerde de maço olmalı.
Maalesef tc kızı biraz it kopuk serseri sevdiği için
Dikkat çekici olan alisilmisin disindaki davranıslar her zaman kadınlari etkiler.
Çünkü maço seven kadınlarda bi dayak yeme fantezisi ne bilim Bi kırbaçlanma içgüdüsü var 😁😁😁
İnsandaki sahiplenme duygusunun sonucunda birini yönetmenin verdiği mutlulupun ilişkiye yansıması sanırım
Deveye diken insana...
Kadınlarin iç güdusel olarak acıdan zevk alıyor olabilir. Başka açıklaması yok
Daha erkeksi geliyormuş güya. Aşık olurlar bi de öküz adamlara. sonra gelir mutsuz ilişkilerinden dert yanarlar.
Pas geçiyorum ben o zaman 😅
Teşekkürler nxjxjxjxhx😂
Tamam pas diyerek hakkımı kullanıyorum,🤣🤣
Teşekkürler hdjxjdj😂😂😂
Bence centilmen değilde olgun düşünebilen bir erkek denilmeli
Aslında kadınların da pek ne istediğini bilmemesidir
Maço erkek seven kadınların kendine saygısı olmayışı...
ergen kızların sayısının fazla olmasıdır. Aklı başında hiçbir kadın tercih etmez
Gerizekalılık. Sıradan olma. Kontrol edilmeyi kısıtlanmayı sevgi sanma. Beyinsizlik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?