Sevgilim astsubay oldu bu sene nişanlanmayi düşünüyoruz, beni ne gibi zorluklar bekliyor?

Merhaba 5 yillik bir iliskim var sevgilim astsubay oldu bu sene Ekim ayında Nisan yapmayı düşünüyoruz. Dediğim gibi 5 yillik bir iliski sevgilimi cok seviyorum ama asker esi olmak nasil bisey inanin bilmiyorum, beni ne gibi zorluklar bekleyecek onuda bilmiyorum etrafımda ki herkes maasi cok iyi cok rahat gecinirsin diyor. Sevgilim bana endişelenme eger yuksek puan alırsam asayişlerde gorev alırım dag falan çıkmam, savasa gitmem, goreve gitmem her gun evimde olurum diyor ama sonra cogu kisi de diyor ki sevgilin iyi sallamış astsubay olunca yeri gelecek dagda cikacaksin yeri gelecek goreve gideceksin yeri gelecek savasa gideceksin o seni endişelendirmemek icin oyle diyor dediler.

simdi arkadaslar astsubay ne is yapiyor? sevgilim asayiş vs dedi o nedir? asker esi olmanın avantajı ve dezavantajı nedir lutfen yardimci olun :(
Sevgilim astsubay oldu bu sene nişanlanmayi düşünüyoruz, beni ne gibi zorluklar bekliyor?
Cevapla