Merhaba 5 yillik bir iliskim var sevgilim astsubay oldu bu sene Ekim ayında Nisan yapmayı düşünüyoruz. Dediğim gibi 5 yillik bir iliski sevgilimi cok seviyorum ama asker esi olmak nasil bisey inanin bilmiyorum, beni ne gibi zorluklar bekleyecek onuda bilmiyorum etrafımda ki herkes maasi cok iyi cok rahat gecinirsin diyor. Sevgilim bana endişelenme eger yuksek puan alırsam asayişlerde gorev alırım dag falan çıkmam, savasa gitmem, goreve gitmem her gun evimde olurum diyor ama sonra cogu kisi de diyor ki sevgilin iyi sallamış astsubay olunca yeri gelecek dagda cikacaksin yeri gelecek goreve gideceksin yeri gelecek savasa gideceksin o seni endişelendirmemek icin oyle diyor dediler.
simdi arkadaslar astsubay ne is yapiyor? sevgilim asayiş vs dedi o nedir? asker esi olmanın avantajı ve dezavantajı nedir lutfen yardimci olun :(
simdi arkadaslar astsubay ne is yapiyor? sevgilim asayiş vs dedi o nedir? asker esi olmanın avantajı ve dezavantajı nedir lutfen yardimci olun :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer