Tıp kazanmak istiyorum , ama eski sevgilim yazdı cevap vermeli miyim?

Geçen sene bana sınavdan 3 ay önce yazdı , sonra bir anda terketti pskolojim alt üst oldu sınavı da yapamadım. Bir de yüzsüz gibi sınav sonrası kazandın mı diye yazdı. Sonra barıştık ama tekrar ayrıldık. Eylül 15 te ayrıldık. Bugün yazmış. Ben de gerçekten çalışkan biriyim. Geçen sene 61 binden mezuna bıraktım. Bu sene çok emek verdim. Şimdi konuşsam , sınava yakın terketse 2 senem çöpte olacak. Konuşmasam evleneceğim adamla tamamen irtibatı kesmiş olacağız. Kazansam bana yazar mı , yazmaz mı bilmiyorum. Lütfen akıl verin?
Tıp kazanmak istiyorum , ama eski sevgilim yazdı cevap vermeli miyim?
Cevapla