Hani derler ya midede kelebekler uçuşması ya da onu görünce elin ayağın karışması hiç bir bende yok sevgilime aşık değilmiyim Ona aşık olduğumu söyledim
Sevgilime ona aşık olduğumu söyledim ama kelebek hissiyatı ya da heyecanlanma yok?
Aşkta her şey vardır yıllarca yazarlar şairler edebiyatçılar filozoflar felsefeciler, tarafından pek çok şey günümüze taşıdılar aşk hakkında yani sevgi de ihanette mutluluk ta ölümde vardır aşkta mantık aramayın
Yok vicdan yapmana gerek yok. Mesela atıyorum bir ortamda birinden hoşlanırsın heyecanın olur o ayrıdır ama o senin sevgilin sonuçta. Hem o heyecanlı mı sence?
ya canım benim takılma bunlara yoksa asıgım heyecanlanıyorum icin kıpır kıpır diyenlere bak, iki aya bambaska biri oluyolar artık öyle değilim diyolar mesela
alışkanlık olması ivin cokta yeterli insan iki aya bile alışıyor. ama dedigim gibilerden olmamaya bak duyguların kalıcı olsunda ister kalbin carpsın ister huzurlu hisset seviyosun sonucta aynı şey
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umut verip yarıda koyanların sebebi böyle aptallık larımı ahahaha kızları anlamak zor biraz 😄😄😄
Nerden bilebilirimki aşkı onu çok seviyorum yanında huzurluyum ama heyecan yok sadece
Heyecan aşkın ilk dönemlerinde olur siz hevesinize yeniksiniz ilk heves yok misali
Nasıl yeni yanında heyecanlanmıyorum diye heves mi benim için
Tabi ki heyecan aşkın beli noktalarında dır her zman her an bekleme "heyecan" beklentini azalt
Yanında heyecan olmasa huzur olsa buda aşka girmiyomu?
Aşkta her şey vardır yıllarca yazarlar şairler edebiyatçılar filozoflar felsefeciler, tarafından pek çok şey günümüze taşıdılar aşk hakkında yani sevgi de ihanette mutluluk ta ölümde vardır aşkta mantık aramayın
Çok mantıklı konuştunuz sağolun aşığımdır ben
Konuşmadan keyif alıyorsan samimiyet varsa esprileriniz de uyumluysaaa bal gibide çiftsiniz
Valla değilsin.. yalan söylemişsin 😀
Ya cidden öylemidir kötü hissediyorum kendimi illa yanında heyecan mı olması gerek aşk için
Kötü hissetme ya.. Bence sevgi aşktan daha önemli.. daha kutsal.. sevgi baki’dir.. aşk geçicidir.. yani onu sevmen ona verebileceğin en kutsal şey..
Kesinlikle katılıyorum ama her insan sevgilisine aşık olmak istemez mi ya huzurluyum onun yanında
Aşk olma zaten.. sonu kötü olur.. bırak böyle kalsın işte.. sevgiden daha önemlisi kıymetlisi yoktur
Aşk başka bir şey ya belki seninki sadece sevgidir
Ben aşık olduğumu düşünüyordum yanında çok mutlu ve huzurluyum çünkü başkasına olmadığı kadar
Karşılıklı bir sevgi olduğu için aranızdaki heyecanlandırmıyordur seni belki de
Ama mesela başından beri böyleydim aslında ilk zamanlarda da offf çok kafam karışık vicdan yaptım
Yok vicdan yapmana gerek yok. Mesela atıyorum bir ortamda birinden hoşlanırsın heyecanın olur o ayrıdır ama o senin sevgilin sonuçta. Hem o heyecanlı mı sence?
Şapşik 🤣
O nedenmis
Hislerinden emin değilsen neden açıldın?
Değilsin
Neden değilim
Heves seni kisi 3 günlük yani
9 aydır birlikteyim ve onu seviyorum yanında huzurluyum ama heyecanlı değilim
Alışkanlık
Baştada böyleydim ama ayrıca 9 ayda nasıl alışkanlığa dönebilirki
Bazı şeyler rutin hale gelince alışkanlık yapar
Ama hep böyleydim başından beri
alakasız takılma
Kafam takıldı ama ya yanında bunları hissetmem gerekmez mi
ya canım benim takılma bunlara yoksa asıgım heyecanlanıyorum icin kıpır kıpır diyenlere bak, iki aya bambaska biri oluyolar artık öyle değilim diyolar mesela
akışına bırak öyle gecici bir şey olmasındansa böyle olsun dokuz ay az bi süre değil ayrıca
alışkanlık olması ivin cokta yeterli insan iki aya bile alışıyor. ama dedigim gibilerden olmamaya bak duyguların kalıcı olsunda ister kalbin carpsın ister huzurlu hisset seviyosun sonucta aynı şey
Çokk haklısınız yorumunuz için teşekkür ederiiim kesinlikle katılıyorum aşığım diyenleride görüyoruz
kesinlikle :)) önemli olan daimiyet