❥ Yoksa bu sadece mide sorunu mu❓Siz aşıkken ne hissedersiniz❓♥️🎊
─────────୨ৎ─────────
─────────୨ৎ─────────


Beyin aşık olunca adrenalin salgılıyor, bu da "savaş ya da kaç" tepkisini tetikliyor. Kan mide gibi sindirim organlarından çekilip kaslara yönelince, midede o garip hafiflik ve kıpırtı hissi oluşuyor
Midemde kelebekler uçuşmuyor benim😂 kalp ritmim hızlanıyor. Midemde kebaplar uçuşsun😂
Uff 🌯
Eic için teşekkür ederim güzellik 🌸
Rica canım🎊
Cevap
6Cevap
Mideme bir şey olmuyor benim kalp atışım hızlanıyor
Küt küt ♥️🫠
Pat küt pat küt 🤣
Eyvah patırtılarda var 🤣
Merhaba,
Aşık olmadan da oluyor o, tanışırken, her şey yolundayken, sadece eşime aşık olurum ben! 😅
İnsan mutlu olduğu zaman sevinç belirtisi gösteri gadası
mutluluktandır o
Mutluluk hormonu işte 😇kalbin ritmini değiştiren olduğu zaman mide de naspsın destek oluyo 😄
Mide aslında daha duygusal ilk o etkileniyor.🤣
Aşktan dört köşe olmak harika bir duygu benim içimde kelebekler olmasa da ben kelebek olurum😇
İçime mi alsam, yanına mı yatsam kararsızlığı yüzünden.
Bir kere o kelebekleri hissettim gerçekten ve pişman oldum.
O durum kişiden kişiye değişir benim midemde filler kolbastı oynar mesela
Hissediyor da nerde gaddar var ona geliyorum ne kelebek ne neşe bırakıyor
Mutluluk hormonları sağ olsun
Ben hiç öyle hissetmedim
Aşk insanın ruhsal ilacı bence
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar