Benimle konuşmak istediğini söylüyor ama hep benim yazmamı istiyor neden?

Arkadaşlar hep benim yazmamı benim konu açmamı bekliyor kesinlikle kendisi böyle bir incelikte bulunmuyor konuşmayı kestim neden konuşmuyorsun diye yazdı 🤷‍♀️ ben ona random atınca sadece random mu diyor kendisi 👍 bunu atıyor amaç ne ya sinirleniyorum bende görüldü yaptım hayır dün atttı bugun 1 e kadar görüldü vs atmadım dedim belki bi günaydın yazar veya uyumadan iyi geceler yazar diye yok hiç bir şey yazmadı bende görüldüde bıraktım napıyor bu ayy sinirlerimi bozuyor cidden yazmicam ama bu ne yaa
Benimle konuşmak istediğini söylüyor ama hep benim yazmamı istiyor neden?
Cevapla