Bu şarkıyı atmasının sebebi ne? ne çıkarmalıyım bu şarkıdan?

Kardeşim gibi gördüğüm bi kız arkadaşım durup dururken https://youtu.be/RLVrnOPmwiI bu şarkıyı attı. 'Sakin kafayla iyice dinle :)) artık zamanı gelmişti' vs yazmış. Sizce ne demeye çalışıyor? Şarkı sözlerine baktım fakat çok saçma geldi. Acaba hoşlanıyor mu desem kardeşten öteye gitmeyeceğimizi biliyor ve hiç benden hoşlanıyor gibi değildi. Belki ben yanlış anlamışımdır diye size de sormak istedim. Amaç ne?
Bu şarkıyı atmasının sebebi ne? ne çıkarmalıyım bu şarkıdan?
Cevapla