Uzak mesafe ilişkisi yürür mü, sosyal medyadan tanışıp sevgili olmak mantıklı mı?

Merhabalar, sevgilimle bir sosyal medya platformu üzerinden tanıstık. Ve o kadar uyumluyuz ki. Daha önce kimseye böyle hissetmemiştim. Henüz hiç görüşemedik. Ama zaten iki ay oldu tanışalı. Ve birkaç aya görüşmeyi planlıyoruz. Onu çok seviyorum, daha önce böyle bir şey hiç yapmamıştım ve kendime engel olamıyorum. Sizce bu ilişki yürür mü? Doģru kişiyse engelleri bile bile devam eder miydiniz?
Uzak mesafe ilişkisi yürür mü, sosyal medyadan tanışıp sevgili olmak mantıklı mı?
Cevapla