Sosyal medyadan biriyle tanışıp uzak mesafe ilişkisi yaşayanları görelim.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence bu mantık yürütülecek bişey değil insan zaten sevgili arayışına çıkmıyor denk geliyor ve seviyor sevdikten sonrada uzağı yakını umursanmamali ne olursa olsun sonunda çok güzel şeylerin olacağını bilerekten olumsuzlukları düşünerek kendi hayatını olumsuza suruklememeli mesafeler (iltifat) korunmalı ama kavuşma süreci yaklaştıkça verdiği his muhteşem (mesafenin tam anlamıyla bitiş anı) bence bu devirde yakın mesafa ilişki bulmak zor iki kişinin de aynı memlekette okuması gerekiyor şu an aynı uniden olanlar 4 yıl sonunda yine uzak mesafeye dönüşeceğinin farkindadir umarım 4 senede tanırsın (üni geçer geçmez sevgili yaparsan burasıda meçhul) orası ayrı ama sonuçta aynı tanıyacagin süreye kadar kızla olan ilişkini mesafeli tut ilerde gerçekten tanıma fırsatı bulacaksin zaten bence uzak mesafede dokunamamak gorememek gibi şeyleri sorun yapanlar mesafe yi koruyamayan birbirlerine muhteşem sözler söyleyip sanki yarın yan yana olucak mış gibi konuşup görüşen kişiler kendi kendilerine hayatlarini zindan ediyorlar kavuşma anı (tamamen artık) gelesiye kadar iki tarafta birbirlerini tutmalı sevginizi belli edicek kadar yoksa o kalan 508 gün size gerçekten zindan olur bu iki taraf içinde geçerli
Mantıklı değil. İster gerçek hayatta tanış ister sosyal medya ilişkinin temelinde güven yoksa hiç biri yürümez ama sosyal medya -1
Mantıklı gelmiyor, biriyle sık sık vakit geçiremeden hatta bence aynı eve girmeden bile o kişiyi tanıyamazsınız. Kaldı ki uzak mesafe... Gözden ırak olan gönülden de ırak olur diye bir laf da var. İlişki başladıktan sonra araya mesafe girmişse, sevginizden emin olduktan sonra, karşıdaki kişiyi tanıdıktan sonra uzaklıklar girdiyse, bir nebze yürüyebilir ancak sosyal medyadan, başka şehirdeb, ülkeden, ilişki olacağını da sürebileceğini de düşünmüyorum.
Proud01 bende aynı dusuncedeyim ilerde aynı eve girmek nasıp olucak sonuçta yine tanıma fırsatı olucak karşı karşıya gelindiğinde direk hadi yarın evlenelim denmiyecek o süreç yine olucak uzak mesafe sorun olmaz
4 yıldır beraberiz. O Tekirdağ’da ben İstanbul’da instagramdan tanıştık. Her hafta mutlaka gelir yazları da ben giderim
Cevap
0Cevap
Mantıksız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar