Sevgilim artık mutsuz olduğunu söylüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum? Lütfen bir şeyler önerin?

Ben 22. sevgilimse 25yasinda. 3 bucuk yildir birlikteyiz. Uzunca sure Cok mutluyduk. aşk doluyduk ikimizde. Biz susar gozlerimiz konuşurdu. bir gun gormeden dayanamaz her firsatta ona kosardim. Ondan baska hic bisey gormezdi gozum. O da oyleydi. 15ay askerde onu bekledim evlilik planlari yaptik artik onsuzluga dayanamiyordum. Askerden gelince bir yil issiz kaldi. O sure icinde ben ise basladim o evde cok bunaldi. Yine Hep yaninda oldum issizligi psikolojisi bozmasin diye hep moral verdim. Simdi 5aydir calisiyor iyi bir maasi yok. Ben ondan ayri kalmak istemiyorum para pul onemli degil evlenmek hep yaninda olmak istiyorum. O ise daha onumuzde zaman oldugunu parasiz mutluluk olmaz diyor. biraz calisip birikim yapmamiz gerektigini soyluyor. Hak veriyorum fakat Bunun yaninda Son bir kac aydir hersey cok degismeye basladi. Artik bir aradayken birbirimizi sevmek yerine tartisip birbirimizi kiriyoruz. Onemsiz konularda bile iddalasiyoruz ikimizde ben hakliyim diyoruz. Karsi karsiya gelince gozlerimiz parlamiyor eskisi gibi. Benim kiskancliklarim onu bogdugunu Onu kisitladigimi soyluyor. Artik evlilik planlari yapmiyor. En son benimle yaptigi konusmasinda hareketlerimin onu benden soguttugunu kendime ceki duzen vermemi soyledi. bu sekilde bir evlilik istemedigini ve mutsuz oldugunu soyluyor. Gerekirse arama bir sure dusun diyor. Benimde vazgecmem kolay degil ortada bir emek var diyor. ben ise onu cok seviyorum kaybetmek istemiyorum. yine eskisi gibi onu mutlu etmek istiyorum. Ama cok kotu bir psikoloji icindeyim. o olmadan bende olmak istemiyorum. Mutsuzluktan hic bisey gozum gormuyor artik. ne yapacagimi bilmiyorum. Ne onerirsiniz?
Sevgilim artık mutsuz olduğunu söylüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum? Lütfen bir şeyler önerin?
Cevapla