Bu inadımı nasıl kırabilirim, çok ağır konuşmamı nasıl dizginlerim?

Arkadaşlar müthiş bir inat var bende. Eski sevgilim sırf rahatsız olsun sırf sinirlendin diye beni cepte tuttuğu için günler boyu hakaret mesajları atmıştım, evet suçluyum biliyorum ama onu sinirlendirmek hem öfkemi harlandırıyodu hem içimdeki yağlar eriyordu. Ama sonradan özür mesajı atıp bidaha da yazmadım. Ben bu inattan kurtulmak istiyorum. Kendimi öfkelenince kontrol edemiyorum yani çok ağır cümleler kuruyorum
Bu inadımı nasıl kırabilirim, çok ağır konuşmamı nasıl dizginlerim?
Cevapla