Doktor abime kiz ariyorum :) nasil bulacagim bir fikir verin?

Hacettepe mezunu 33 yasinda yakisikli geliri cok iyi... vs.
kiz bulamiyoz iyi mi? Guzel olmayani beyimiz begenmiyor guzel kizlarin da hep sevgilisi var. Erkekleri simdi cok iyi anliyorum duzgun bir kiz bulmak ne kadar zor bir seymis yahu :) zaten bizim uyuzun burnu kaf daginda ama iste kardes diye icim elvermiyor yardim edeyim diyorum.
Abim her ne kadar bana hep uyuz davransa da belki karisina karsi iyi olur diye dusunuyorum :)
Kiz bulma konudundaki tavsiyeleriniz neler?
Doktor abime kiz ariyorum :) nasil bulacagim bir fikir verin?
Cevapla