Internetten konuştuk ve nedense ısındım güzel bi his oluştu güven duygusu verdi buluşmak da istedi ama benim canım istemedi çünkü bu olabilecek hissi güzel ama buluşunca beklediğim gibi olmayacak muhtemelen o yüzden buluşasim gelmiyor 😓 beni begenmeyebilir ya da ben onu..
Bunu istemiyorum.
Bunu istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bende birkizla tanıştım, Giresun daydı sırf onu görmek için yol katettim ve gördüm oturduk muhabbet ettik herşey çok güzeldi. Gözlerine bakmaya doyamadım, ve çok güzel bir gülüşü var di.
Aynılarını ben de yaşadım, git git bir şey olmaz. onlar kuruntu hep
Öyle mi ama biz aylardır buluşmadık beklentisi de yüksektir bence
Bulusmadan anlamazsin. Bu kafayla da anca msjlasir durursun bitileriyle sonra da cok yanlizim diy depresiflesmeye baslarsin
Biz reeldekine güvenmiyoruz sanalda adam mı beğenilir r
Jdjdhfkso kızım bu farklı ya
Özgüvenin olsun buluş derim belki iyi olacak senin için
Bende aşık olmuştum gayet de güzeldim. Ama gitti işte
Ben hiç güvenemiyorum
Gitme herşey tadında kalsın
birbirinize yakinmisiniz
Baya yakınız
neden gelmiyor sormadin mi
O da çekiniyor sanırım ben de çekiniyorum buluşmaya bikez okuluma gelecekti istemedim bozuldu ona sinir oldu
okulda iyi olurdu bulussaniz
Okulda niye iyi olsun ya ne ara sohbet edicez? Dedi ki 5 dk görücem sadece falan dedi ben de istemedim
orda bulusurdunuz tanisirsiniz illerisi icin konusurdunuz
ne yapyiorsun su an
Buluşma o zaman:)
Ama sevdim de onu napicsm 😓
Bazi şeyler sadece hayal ederek güzel olur bir sure daha bekle hislerinden emin ol haala bulsmak istiyorsan o zaman bulus :)
istemek lazım
Çokmu çirkinsin
Standart bi tipim var aslında ama neye göre kime göre şimdi
Özelden foto at yorumlayım
Profilini aç o zaman
Açtım
Istek attım mesaj at