IInternetten tanıştığım erkeğe aşık oldum galiba ama bulusasim gelmiyor?

Internetten konuştuk ve nedense ısındım güzel bi his oluştu güven duygusu verdi buluşmak da istedi ama benim canım istemedi çünkü bu olabilecek hissi güzel ama buluşunca beklediğim gibi olmayacak muhtemelen o yüzden buluşasim gelmiyor 😓 beni begenmeyebilir ya da ben onu..
Bunu istemiyorum.
IInternetten tanıştığım erkeğe aşık oldum galiba ama bulusasim gelmiyor?
Cevapla