2-3 günde bir yazan erkeğe ben ne zaman yazmalıyım?

birkac haftadir yazisiyoruz ve bir defa bulustukw Genelde ilk mesaji hep o atar bana... ama arada hep ikiser ucer gunler biraktigi icin tam guven duymakta zorluk cekiyorum. Bu hafta tekrar bulusmayi ister misin diye sordu ama ben hemen gun vermedim. Uc gundur yine yok ortalikta. Ben mi yazmaliyim yoksa birakayim mi? Siz ne dusunuyorsunuz?
2-3 günde bir yazan erkeğe ben ne zaman yazmalıyım?
Cevapla