3 haftadır yazıştığım adamın bana bi kaç gün yazıp sonra 1 gün yazmaması normal mi?

Mesela 3-4 gün konuştuktan sonra 1 gün yazmıyor sonra ertesi gün yine yazıyor, sonra yine 3 gün konuştuktan sonra 1 gün yazmıyor... (gerçekte hiç görüşmedik)
3 haftadır yazıştığım adamın bana bi kaç gün yazıp sonra 1 gün yazmaması normal mi?
Cevapla