Fikir ayrılıkları ilişkiyi geliştirmek için kullanilabildigi sürece benim için olumlu bir konu.. Sonucta iki farklı karakter, iki farklı kültür ve yetiştirilme tarzı bir ilişki içerisinde elbette fikir ayrılıkları olacaktır.. Taraflara yeni pencereler açabilmek için bir tetikleme unsuru bu..
İlla ki fikir ayrılıklarımız olacak. İki farklı bireyin birbiriyle tamamen aynı düşünmesi zaten sıkıntı olur. Dozunda ve ilişkiyi iyi yönde olumlu bir şekilde etkileyebilecek şekilde kabul edilebilir diye düşünüyorum.
Her konuda aynı fikirlere sahip olmamız zor. Ama fikir ayrılıkları olsa bile birbirimizin fikirlerine saygı duymalı ve değiştirmeye kalkmamalıyı. Ayrılmamıza neden olacak bir şey varsa fikir ayrılıkları değildir.