Flörtüm ben yazmazsam yazmıyor ben yazınca da kısa kesiyor?

Hoşlandığım kişiye açıldım numaramı verdim küçük kağıtta, akşamına dönüş yaptı ben de hoşlanıyo olabilirim ama emin değilim olsam da söyleyemem falan dedi ben de sen net bi cevap verene kadar flört edelim gibi bi şey dedim işte sonra hep ben yazdım konuşalım da beni yakından tanısın karar versin diye ama ben yazmazsam asla yazmıyor ben yazıyorum kısa kesiyor. Hep ben yazamam niye yazmıyorsun dediğimde "denerim" dedi anlamadım sonra ben tepki gösterince 1 kere yazdı saçma bi şekilde sonra yine eski halinde döndü ben 1 ay kadar hiç yazmadım o da yazmadı geçen yazdım normal konuştuk. Net bi şey söyle beni oyalama dedim hoşlandığımı nerden anlayabilirim gibi saçma bi sitem etti yoruldum artık yardım edin ya
Flörtüm ben yazmazsam yazmıyor ben yazınca da kısa kesiyor?
Cevapla