Dün Üsküdar mihrimah sultan caminin önündeki durakta otobüs beklydm ama yanma akbil almayı unutmuşum. O sırada otobüse binerken bu çocuğu gördüm ve pardon akbilinizi kullanabilirmiyim dedim. Oda tabi ne demk dedi ve akbilini verdi. O ara çocuğun bkşları çok hoşuma gitti ve akbilin üzerinde çocuğun adnı soyadını öğrendim ve tekrar ona uzattm. Teşekkür ettm. Sonra düşündm biraz ve çocuk bana çk tatlı geldi.
Benim bu çocuğa kendmi tekrardan farktttirmem lazım, öyle facebook üzerinden felan konuşmak istiyorm ama konuşmaya nasl başlarm blmiyorm. Yanlış anlamasndan da krkuyorm.. Bu konuda kızlar, hemcinslerim, canlarım bir yardımcı olrmsnz? Ne yapabilirim onla iletişime geçebilmek içn? onu tekrar görmek istyrm.
Benim bu çocuğa kendmi tekrardan farktttirmem lazım, öyle facebook üzerinden felan konuşmak istiyorm ama konuşmaya nasl başlarm blmiyorm. Yanlış anlamasndan da krkuyorm.. Bu konuda kızlar, hemcinslerim, canlarım bir yardımcı olrmsnz? Ne yapabilirim onla iletişime geçebilmek içn? onu tekrar görmek istyrm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar