Kızlar sizden görüşlerinizi bekliyorum, sizce bu çocuk nasıl görünüyor?

Dün Üsküdar mihrimah sultan caminin önündeki durakta otobüs beklydm ama yanma akbil almayı unutmuşum. O sırada otobüse binerken bu çocuğu gördüm ve pardon akbilinizi kullanabilirmiyim dedim. Oda tabi ne demk dedi ve akbilini verdi. O ara çocuğun bkşları çok hoşuma gitti ve akbilin üzerinde çocuğun adnı soyadını öğrendim ve tekrar ona uzattm. Teşekkür ettm. Sonra düşündm biraz ve çocuk bana çk tatlı geldi.
Benim bu çocuğa kendmi tekrardan farktttirmem lazım, öyle facebook üzerinden felan konuşmak istiyorm ama konuşmaya nasl başlarm blmiyorm. Yanlış anlamasndan da krkuyorm.. Bu konuda kızlar, hemcinslerim, canlarım bir yardımcı olrmsnz? Ne yapabilirim onla iletişime geçebilmek içn? onu tekrar görmek istyrm.
Kızlar sizden görüşlerinizi bekliyorum, sizce bu çocuk nasıl görünüyor?
Cevapla