Şimdi olay şöyle, hoşlandığım dediysem platonik aşıktım baya. Öyle böyle değil, ciddi anlamda çok seviyodum. Şimdi bu sevdiğim kız var dedim ya, biz bununla nişanlandık. aileler felan tanıştı ve iş ciddiye bindi. Kız da çok öyle güzel bişey değil. Kilolu bi tip. Ben de soğudum ama 5 senelik ilişki. Birbirimize alışmışız. Seviyorum ama öyle çokda ahım şahım bi sevgi yok içimde.
Sonra ben yeni bir işe girdim ve eski platoniğim de orada. Yakınlaştık, öpüştük ama ileri gitmedik. Nişanlandığımı söyleyince yüzü düştü ama mutlu olmadığım konusunda yalan atınca bi nebze iyi hissetti sanki. ayrılmayı düşünüp düşünmediğimi sordu. ben de kıza iftira attım. Beni aldatıyodu felan dedim. Ayrılıcam yani. Ama ailesi sorun eder mi? babası tuhaf bi tip biraz. Ne yapabilirim?
Sonra ben yeni bir işe girdim ve eski platoniğim de orada. Yakınlaştık, öpüştük ama ileri gitmedik. Nişanlandığımı söyleyince yüzü düştü ama mutlu olmadığım konusunda yalan atınca bi nebze iyi hissetti sanki. ayrılmayı düşünüp düşünmediğimi sordu. ben de kıza iftira attım. Beni aldatıyodu felan dedim. Ayrılıcam yani. Ama ailesi sorun eder mi? babası tuhaf bi tip biraz. Ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer