Küstüğüm kişileri, eski sevgililerimi sürekli bana hatırlatıyor ben unuttum ama sürekli birisi bu konuda konuşunca ister istemez unutamıyorum. Bu durumu duymak istemediğimi söylüyorum hâla aynı.
Amacı nedir
Amacı nedir
Tamam arkadaşlar hep birbirine takılır eder ama, rahatsız olduğunu belirttiğin birşeyi durdurmaması kabul edilemez. Yol ver gitsin. Ayrıca artık konuşmadığın o kişilerle o hala görüşüyorsa iyice irite oldum ben. Sana saygısı varsa, gerçekten seviyorsa seni, seni üzmek istemez bikere, onlarla görüşmeyi keser senin için. Mesafe koy, anlar. Yine anlamadı, yol ver.
Birlikte aynı anda küstüğümüz insanlarla gitti barıştı ve bana onları anlatıyor rahatsız olduğumu bile bile
Biraz mesafe iyidir. Düzelmezse yol verirsin. Ben gıcık oldum şuanda arkadaşına.
🙄🙄🙄bende oluyorum şu sıralar
Cevap
2Cevap
Benim de bir arkadaşım var öyle yapıyor bana da, öyle arkadaştan bence uzak dur kimse kimsenin geçmişini yargılayamaz eleştiremez buna hakkı yok
Geçmişte küstüğüm konuşmadığım kişileri hatırlatıyor sürekli
Peki onun da var mı böyle konuşmadıkları eski sevgilileri falan illa ki vardır 1 tane de olsa
Var olmazmı onlarıda bana anlatıyor. bananeyse
Ee işte bak sana fırsat sende ona eski konuştuklarını söyle ben kendi arkadaşıma öyle yapıyorum sonra benimkileri unutuyor o 😂
😂 o dediğini yapsam zevk alıyor. Eskileri konuşmak buna zevk veriyor
Çok değişik bir arkadaşın varmış sen onla fazla konuşma bence 😂
Demek ki onunda gitme vakti gelmiş. Hassas konularımı eşeleyip önüme getiren arkadaş değildir.
Moralini bozmaya çalışıyor. Böyle insanlari hayatınızdan çıkartın abi ya
Kendisi geçmişte takılı kalan bir insan. Ben ise geçmişteki kötü anıları silen biriyim ama onun hep hatırlatması
Modunu düşürmek için yapıyor, çekemiyor seni
Yakınım olmasa bu kadar tolera göstermem ama o da abarttı. Sürekli küstüğüm kişilerle takılır ben onun kimle takıldığına karışmam ama onları bana anlatması
Dedim ya işte
Resmen ömür törpüsü. Yol ver gitsin.
Soyle anlatmasın
Diyorum. Ve zaten anlattığı şeylere artık cevap bile yazmıyorum en son tepki verdim birdaha olmaz dedi
Bence o senin gerçek dostun değil.
İletişimini kopar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?