Kova burcu biri olarak bence ilişkilerde insanların en çok anlamakta zorlandığı burç kova. Burçlardan pek anlamam ama sosyal medyada gördüğüm kadarıyla ilişkide en soğuk bakılan burç. Kova mı kaçın!!! Bence görsel herşeyi anlatıyor.😀
Hic bir sekilde ne düsündügünü sana yüzde yüz belli etmez. Kendini açar ama yinede hep bi gizliligi vardir. Gizliligi cözülmesin ister. Cözülünce böyle olur 😅 Cok alingandir ve negativ enerji sevmez. Cok Inatcidir son laf hep onun olsun ister ve bilmislik taslamayi cok sever. Ama yinede cok cana yakin, iyi niyetli, esprili ve temiz kalplidir🙏🏽
ben genellikle her burçla anlaşırım. burçlara fazla takılmam ama karşımdakinin burcunu da merak ederim tabii. ben ikizler burcuyum mesela genel de hep önyargı ile yaklaşılmışımdır fakat tanıdıkça sevilmişimdir de.
Evet. Kadın va arkadaslarim var onlarla çok iyi anlasirim kafa dengi oluyorlar. Ama aşk anlamda imkansiz ben şu grubuyum ve su grubu insanlari daha çok anliyor birbirini