Uzun zamandır görmediğim biri sürekli aklıma geliyor sebebi ne?

Merhaba arkadaşlar ortaokulda sevdiğim ve beni seven bir çocuk vardı bazı sebeplerden dolayı sevgili olamadık şu an üni son sınıftayım birden aklıma geldi hatta o kadar çok araştırdım ki telefon numarasına kadar buldum ve rehberime ekledim fotoğrafına sürekli bakarken buluyorum kendimi böyle tuhaf bir başınıza geldi mi? Kendimi sapık gibi hissettim 😅 sebebi nedir sizce ve siz olsaydınız ne yapardınız?
Uzun zamandır görmediğim biri sürekli aklıma geliyor sebebi ne?
Cevapla