2 haftadir yazisiyoruz, sosyal medyadan ulasti bana ama henuz bulusmadik. Koronadan once nadiren karsilasirdin ama tanisip sohbet etme firsatimiz olmazdi. Birkac haftadir yazisiyoruz ama soyle ki, her gun degil. Ortalama 2 gun araliklarla mesaj atiyor bana. Bulusma teklifi de yapti muhtemelen bu hafta anlasiriz. Ama normalde ilgi duyan erkekler gunluk yazarlar boylesini ilk defa goruyorum. Cok da derin sohbetlerimiz yok havadan sudan veya birbirimizi az miktarda taniuacak kadar. Sizce bunu. sebebi nedir, arkasinda bir sebep aramali miyim yoksa rahat mi olmaliyim biraz daha? Yani belki de yazismayi sevmiyor ama bana cidden ilgisi var ve bu yuzden yuz yuze yemek yiyerek sohbeti tercih ediyor? Sizin dusuncelerinizi de alabilir miyim lutfen onemli benim icin...
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ya zaman geçirmek işte vuruşmak çakmak falan, neden rahatsız oldunki?
Ciddi misin Şu an
evet ama kötü anlamda söylemedimki, sen yanlış anladın sanırım, yani flört, tanıma aşaması, önce bir süreç gerekir, çok ciddi uzun vadeli düşünmeyebilir, ya da yoğun giripte ilişkiye yıpratmak istemeyebilir, bu değer vermediği anlamına gelmez, zamana bırak bence, gerçi ilgisizlik özensizlik bana biraz düşündürdü acaba amacı sadece vurmak çakmakmı diye, ha bu kötü birşey elbette değil, vursun, ama sadece o amaçla kıza yaklaşıp sonra kendini geri plana çekmek hoş ve centilmence değil yani
Ciddi degil yani anladim.
sen ciddi ilişki istiyorsun sanırım?
Tabiki.
hayırlısı olsun, bosver bırak o kaybeder ya ugraşma değmez
Sen neden tanimadigin adamin gunahini aliyorsun ki
Bazı erkekler sürekli yazmayı sevmez yapıcak başka işleride olabilir çok fazla zamanı olmayabilir senin niyetin nedir
Ben ciddi degilse konusmak da istemem ama anlayamadim ki niyetim sudur budur demedi hic. Bulusma teklifi etti bi aksam yemek yiyelim dedi. Ben henuz gun veremedim ama artik fazla ertelemeden hafta ici bir gun vermeyi dusunuyorum. Yuz yuze gormeden anlasilmicak sanirim
Yani aslinda is guc sahibi ama korona erkisiyle cok da yogun degil sanirim bu gunlerde
Buluşma teklif ettiğinde sen naptın geçiştirdinmi yani niyetinin olmadığı düşünmüş olabilir ve uğraşmak istemiyodur bu yüzden
Yani olur ama bu onumuzdeki gunler zor haftaya bir gun olur dedim
keşke öyle demeseydin :((
Neden ki? Bulusmak istemedigimden degil
Ve daha sonra yine yazdi yani diger turlu anlasa yazmazdi sanirim?
yani o durumda bu hafta zor diğer hafta şu gün falan desen daha iyi olurdu ama hayla yazıyorsa net birşey söylemelisin bence şu gün buluşalım falan gibisinden seninde görüşme niyetin var belliki bazı şeylerin netleşmesi için bireysel görüşme daha etkili olacaktır koronadan dolayı açık yerde yok havalarda soğuk yani ne bilim arabayla falan dolaşmak araç içinde bi kahve içmek awm de falan buluşmak iyi bi fikir olabilir sen çalışıyormusun?
Calisiyorum evet ya bir de arabasina binmek de istemem kucuk yerde yasiyoruz laf soz olur biraz da o isi zorlastirdi benim icin. Nrmal zamanda git cafede otur ye ic... onden onu dusunup bulusma ayarlamam lazim.
Evet öyle olur küçük yerde yaşıyor olman biraz sıkıntı tabi nerde nasıl vakit geçireceksiniz bunlarda sorun
Aynen. Yoksa bulusmak sorun degil de adama ayip etmeden bunu bir turlu soylemenin yolunu bulamadim..
Oda bunun farkındadır zaten senini gibi düşünceli bi kız bulmuş birazcık idare etsin :))
Bilmiyorum ki hakkimda ne dusunuyor ne dusunmuyor.. ben bari biraz daha arayi sogutmamak icin yazayim edeyim yazik hep o yaziyor. Yarin bir gun de artik bir bulusma ayarlamak lazim umarim cok zorlanmam :))
Rahat ol knk niye zorlancan arada bir öyle işte yaşadığına dair belirti ver gerisi gelir zamanla :d
Bsy sorcam arabasina binmem yanlis mi olur yoksa onun bunu teklif etmesi normal, iyi niyetli birsey mi?
Yanlış olmaz art niyet olmadıktan sonra yani niye olsun maksat zaman geçirmek yani starbuck tan bi cafeden falan 2 kahve alın şuanki şartlar ve durumlarımız belli koronadan dolayı gidecek bi mekan yok
Evet zaten dedi yiyecek bsyler aliriz dedi. Arabaya binme konusunda nedense korkuyorum daha once de basima geldi. Konustugum bir erkek sormustu daha once konustugum erkegin arabasina bindin mi diye. Biraz moralimi bozan seyler yasadim travma olustu bende :D anlican gelecegimi de yakmadan ilerlemek kstiyorum. Bu kisi dogru kisi de olabilir, olamaya da bilir... her ihtimali dusunerek hareket etmem lazim...
Art niyet oldugunu da dusunmuyorum yni dusunmel istemiyorim ama illaki seni aliyim gidelim demesine takildim ornegin bir parkta da bulusup yuruyus yapmayi teklif edebilirdi ama bana sormayinca ben de soylemedim artik
sana arabayla alayım seni gezelimmi dedi yani bunu mu teklif etti böyleyse nereye gideceğinizi sor net bi yer belirleyin çok ta tehna olmasın yani bu işş pek içime sinmedi bak şimdi böyle ısrarcı olması ne bilim yani acaba gitmesenmi sana bi zarar gelsin istemem
Soyle oldu: once o beni istedigim yerden beni alabilecegini soyledi. Ben de tesekkur ettim kendim de gelebilirim sorun olmaz dedim. Sonra dedim ki bu aralar bir yerlere de gidilmez ki, aklinda bi yer var mi dedim. O da dedi ki senin canin ne yemek isterse onu aliriz. Sonra benim eve yakin bir yer soyledi istersen seni oradan alayim dedi tekrar. Ben de bu defa fazla tartisir gibi gozukmek istemedim. Dedim ki istersen o gun konusuruz bunu dedim. O da evet oylesi daha iyi sen ne istersen😜. Dedi.
:D :D Ne zaman buluşuyonuz
Sence guvenmeli miyim? Haftasonuna kararlastirdik
Güvenme temkinli ol tenha yerlerden uzak dur dm dn mesaj atarmısn bu konuyla ilgili bişey söylemem lazım
Mesaj attım
ıkıncı plandasın dıyerı yazmayınca ya da işi olunca yazıyo uzulme dıkkat et
Diyosunnn
sence baska acıklaması var mı senı tanımama ragmen bıle sureklı yazarım sana
Ne bileyim henuz tanimiyo beni sms le yanlis taniriz diye belki yuz yuze bulusmaya sakliyordur
ne alakası var yanlıs tanımakla sen benı yanlıs mı anladın sımdı sms den daha guzel anlatırsın dusunerek
Şu an bizim iki cumlemizle, iki insanin haftalarca her gun yazismask ayni sey degil illani yanlis anlasilmaya yol acabilir
alakası yok denemek bedava gel 10 gun konusak kım kımı yanlıs anlıyo
Seni sıkmamak için yazmıyordur
Ha yaki aslinda gercekten ilgisi var oyle mi? Normal bisey mi bu genelde bi kiza ilgi duyuldugunda cok yazilir tanimak icin caba gosterilir
Kimisi diyor yedege aliyor seni. Buna ne dersin
Ciddiye alma sonra sonuç hüsran olabilir
Neden önyargı
O her zaman olabilir ama neden ciddiye almayayim? Bulusma teklif de etti
Ciddiye al bence
Buluşmadan kaptırma bu kadar
Ne oldu ne yaşadın
@OlgunMERTT önyargı olmasa hata payı yükselir
Kimse ile görüştün mü
@OlgunMERTT Herkese güvenilmez
@OlgunMERTT onyargi ve beklenti zaten olmali. Senin yorumun soruma cevap degil ki canim.. ben sadece analiz edip ona gore temkinli olmaya calisiyorum
Seni merak ettim yasan bana
Olmamali*
Yorum sahibi bekliyorum canm
2 haftada çok anlam yüklemişsin ki hoşlanıp hoşlanmadığını soruyorsun
@OlgunMERTT kimi merak ediyosun
Yorum sahibini merak ediyorum gelsen bana
Bunu sormam normal degil mi ki sonucta daha onceleri karsilasirdin elektriklenme yasadik aylar sonra da beni buluo ulasmasi tabiki de beni dusundurur. Sebepsiz yazmaz ki kimse..
Bekliyorum hadi ama
@OlgunMERTT arkadas sorumu trollemezsen sevinirim.
Daha önce gördün mü onu?
Evet detayda da yazmistim. Ara sira karsilasirdik onun lokantasinda. Ama hic sohbet etmedik ilgisi oldugunu anlamistim benim de ilgimi cekmisti. Sonradan sosyal medyada buldu mu tesaduf mu gordu bilmiyorum ordan ulasti
Sonuçta karşılıklı oturup konuşmamışsınız
Hayir. Henuz degil. Cocuk bunu yapabilmek icin bulusma teklifi etti. Soruyu okumadin sanirim :).
Güveniyorsan buluş zaten buluşmadan önceki tüm konuşmalar anlamsızdır bunu unutma
Ya zaten diyorum ki fazla konusmuyoruz ara ara yazisiyoruz sen neden beni koruma icgudusune girdin ki cok tatlisin gercekten :). Sans verip bulusayim yani demi ordan anlarim. Hem kardeşim olsa simdiye anlardim herhalde ya
Teşekkür ederim 😊Ama benim dediğim sadece tedbir amaçlı çünkü devir malum ortada dikkatli olman için dedim karar yine senin tabi 😊