Hoslaniyor mu yoksa bos vaktini mi dolduruyor benimle?

2 haftadir yazisiyoruz, sosyal medyadan ulasti bana ama henuz bulusmadik. Koronadan once nadiren karsilasirdin ama tanisip sohbet etme firsatimiz olmazdi. Birkac haftadir yazisiyoruz ama soyle ki, her gun degil. Ortalama 2 gun araliklarla mesaj atiyor bana. Bulusma teklifi de yapti muhtemelen bu hafta anlasiriz. Ama normalde ilgi duyan erkekler gunluk yazarlar boylesini ilk defa goruyorum. Cok da derin sohbetlerimiz yok havadan sudan veya birbirimizi az miktarda taniuacak kadar. Sizce bunu. sebebi nedir, arkasinda bir sebep aramali miyim yoksa rahat mi olmaliyim biraz daha? Yani belki de yazismayi sevmiyor ama bana cidden ilgisi var ve bu yuzden yuz yuze yemek yiyerek sohbeti tercih ediyor? Sizin dusuncelerinizi de alabilir miyim lutfen onemli benim icin...
Hoslaniyor mu yoksa bos vaktini mi dolduruyor benimle?
Cevapla