Onu çok üzdüm, çok pişmanım. Ayrıldık, nasıl barışabiliriz?

9 aya yakındır çıkıyorduk ve 2 hafta önce ayrıldık. İnanılmaz pasif agresif bir yapısı var. Birgün dayanamadım ve ağzıma geleni söyledim. Küfür asla yok ama bela okuma var:(. Çok içerledi bu söylediklerime. Birkaç bu kadar ağır olmasada sinirlendiğim zamanlar oldu. Başak burcu erkeği ben de oğlak kadınıyım. 2 hafta sonra aradım. Be kadar pişman olduğumu ve özür diledim. 2 saate yakın konuştuk ama inanılmaz soğuktu. Sanki aşık olan evleniriz diyen çocuk gitmiş gibi. Mantığım el vermiyor yok yok olmaz devamı olma deyip durdu. Ne olur yardım edin. Tam bir Başak erkeği. Yardıma çok ihtiyacım. Çok pişmanım. Barışma ihtimali hiç mi yok?:(
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim:(
Onu çok üzdüm, çok pişmanım. Ayrıldık, nasıl barışabiliriz?
Cevapla