Nişanımız ertelendi kendimi çok kötü hissediyorum gereksiz kuruntu mu yapıyorum sizce?

Bir ay önce istemeye geldiler 2 farklı birbirine uzak şehirdeyiz. Hastalık nedeniyle erteleyelim demiş ailesi. Beni herkes yakında nişan olcak diye biliyor. Çok uzak bir zamana erteledik sene sonu nerdeyse. Hevesim kaçtı moralim bozuldu sizce abartıyor muyum?
Ertelenince stres oldum hevesim kaçtı nedense.
Nişanımız ertelendi kendimi çok kötü hissediyorum gereksiz kuruntu mu yapıyorum sizce?
Cevapla