Sevgilinizin en beğendiğiniz ve en beğenmediğiniz huyu?
şu an yoksa eski sevgilinizi söyleyin
şu an yoksa eski sevgilinizi söyleyin
Mesela uyarıyorum bisey yapma soğursam dönüşü olmaz diye, yapar , geri çekilirim uyarmışım halbuki ,,, ama sen yari y9lda bıraktın olur ,,, he öyle embesiller de hep beni bulur ,, nankördür, nankör dersin ,, kalkar o sana nankör der ulan hep böyle asagilik kompleksli insanlar denk gelmiştir sen sorunca farkettim he , gülüyorum seni anlamayan birine ne anlatacaksın ki , anlamıyor adam 😂😂😂😂😂sevdiğim huy olarak da sadık ve dürüst olmuştur..
Her yönünü seviyorum ama en sevdiğim yönü şakacı olması galiba en mutsuz olduğum anda bile güldürüyor beni en sevmediğim huyu ise sert ve biraz da gizemli saklayıcı olması ona yaklaşıp destek olmama izin vermiyor ama o da haklı öyle yetişmiş sonuçta
En beğendiğim sahiplenmesi koruyucu olması yanındayken kendimi dünyanın en mutlu kadını hissediyorum
En beğenmediğim ise anlayıp dinlemeden konulması yani çabuk sinrlenmesi
Aşırı merhametli ve çok yönlü bir insandı,çok şey kattı bana. En kötü özelliği diyebileceğim bir huyu yoktu aslında, arkadaşımın abisi olması olabilir belki
Cevap
4Cevap
Bana değer vermesi ve beni mutlu etmesi idi sanirim. Kötü huyu da bana, sevdiklerine kiyamamasi
Bunun neresi kotu ki
Söyle ki çoğu kişi bu durumdan faydalanır çünkü ona kiyamayacagini bilir @xxatakanxx
Huyunu beğenirim zaten huyumuz aynı beğenmediğim bir huyu yok.😊
En begendigim ozelligi olma fikri en begenmedigim ozelligi de olmayisi
sevgilim yok.
Sayduyulu ve dürüst olması
Hicbir huyunu begenmiyom valla kafam karisik evlenmesem mi acaba
Cıks sevgilim yok.
Olmaması
sevgilim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?