Biz kızlar neden mafyatik tiplerden hoşlanıyoruz?

Yani demek istedigim bad boy havalarında suç potansiyeli olan deli ama aşırı tatlı çocukları seviyoruz istisnalar var tabi ama genelde kötü cocuklar kazanır yani
Biz kızlar neden mafyatik tiplerden hoşlanıyoruz?
Cevapla