Selam ben geldim🎈 Açıkçası yaş farkının maksimum 7 olması taraftarıyım. Kuşak farkı olabilir ama yani bir sorun olmasa da benden çok küçük biri ile garip olur yinede büyük konuşmamak lazım. Böyle de çelişkili bir açıklama yapayım. Xd
Biraz kıskanç olur, sahiplenici, sonradan bulduğu ve artık kaybetmek istemediği, evlenmek istedği için daha kıymetli oluyor gibi görüyorum çevremde. Yinede sıkıntılı, gerçek sevgi ise sorun olmaz, 10 yaş biraz fazla ama, 10 yaştan sonrası oldu mu insan acaba neden onla birlikte fiye düşünüyor açıkçası
10 yaş tam sınırdır bence. Ama bu yaş aralığı kadın 25 erkek 35 gibisinden ise biraz daha ciddiyetli bir ilişki ortamı oluşur. Kadının 25ten küçük olması böyle ilişkilerde genelde parmakta oynatmak çok görülür.
10 yaş ideal gibi duruyor bana göre.. bir sorun yaşanacağını sanmıyorum Ancak tabi yaşlar önemli burada Kadının 20 li erkeğin 30 lu ya da 30 lu 40 lı yaşlarda olması ideal
Olursa biraz jenerasyon farkı olur, başka da sorun olmaz bence. Bir de yaş farkından çok karakter uyumu önemli, yani olgunlukların bir şekilde birbirini dengelemesi lazım. Kadının veya erkeğin büyük/küçük olması çokta önemli bi kaide değil.
Bana sorarsan en fazla 5-6 yaş olmalıdır. Yoksa kuşak farkı olur. Düşünsene , erkek üniversiteyi bitirmiş, çalışma hayatına başlamış , belli bir tecbüre edinmiş. Kız daha okulu yeni bitiriyor. Yani 10 yaş çok be ablam
Jenerasyon farkı net olacağından ilk başlarda her şey güllük gülistanlık gelse de sonrasında kendini belli etmeye başlar çoğu sorun. Zor olduğunu düşünüyorum.
Kız gençlik (18-23) yıllarındaysa sorun olur. Çünkü düşünce ve hayata bakış açısı erkekle çok farklı olur. Eğer kadının 28-30 yaşı varsa bence sorun olmaz tabii yaş farklılığını kendisi sorun etmezse
Eğer kız yaşına göre olgunsa pek sıkıntı olmazda, fazlaçocuksu şımarık sa , karşı tarafta bir gün kaldırır iki gün kaldırır, üçüncü gününden kaldırması zor diye düşünüyorum.
10 yaş arasın iyidir kadınlar erken yetişkin olur erkekler çok hayatı ögreniyor musun erkeği 10 yaş küçük olurusa çok bir ögrenemez kadınlar cok ezerler erkekler kadınları bilmedi için anlasamazlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
erkekler daha geç yaşlarda olgun oluyorlar diye biliyorum. bence ideal yaş erkek kadından 4-5 yaş büyük olmalı 10 yaş fazla bence.